افتتاح شعبه بانک سینا در عسلویه

بانک سینا

امروز شعبه بانک سینا در عسلویه افتتاح شد. در حاشیه این افتتاحیه مدیر عامل بانک سینا  از آمادگی این بانک در جهت حمایت از سرمایه گذاران حوزه نفت، گاز و پتروشیمی خبر داد.

به گزارش کاماپرس، دکتر ایمانی مدیر عامل بانک سینا  افتتاح شعبه بانک سینا در عسلویه را نقطه عطفی در ایجاد زمینه های مشارکت و حمایت این بانک از سرمایه گذاران حوزه های نفت، گاز و پتروشیمی در منطقه اقتصادی انرژی پارس و مردمان خونگرم ساحل خلیج همیشه فارس دانست و آمادگی این بانک برای سرمایه گذاری در این بخش را اعلام کرد. وی با اشاره به نام گذاری سال 99 به عنوان سال جهش تولید، خاطرنشان کرد: بانک سینا به عنوان بانکی چابک، پیشرفته و خوشنام، در کنار بهره مندی از سرمایه انسانی مجرب و کارآزموده و مجهز به سیستمهای نوین و پیشرفته، آمادگی کامل دارد تا از طریق ارائه خدمات متنوع بانکی و مشارکت در طرحهای ملی به ویژه در بخش نفت، گاز و پتروشیمی، سهم بسزایی در رشد و شکوفایی اقتصاد کشور ایفا نماید. وی ضمن تبیین برنامه بانک سینا جهت توسعه و افتتاح شعب در مناطق مستعد و با ظرفیت همچون عسلویه، چابهار و دیگر بنادر کشور گفت: از ویژگی‌های شاخص بانک سینا؛ شفافیت، خوشنامی و مشتری‌‌مداری است که این مهم در سایه همدلی و تلاشهای همکاران زحمتکش بانک به‌دست آمده و امیدواریم با تلاش جمعی، شاهد ارائه بهترین خدمات به مشتریان و هموطنان گرامی باشیم.
ایسنا در گزارشی افزود: گفتنی است در این مراسم، معاونین امور شعب و مناطق، مهندسی و پشتیبانی و مدیران حوزه مدیرعامل و روابط عمومی، امور بانکداری اسلامی، فارس، بوشهر و کهگیلویه و بویر احمد و جنوب شرق نیز حضور داشتند. مدیرعامل بانک سینا و هیات همراه در ادامه در جمع همکاران شعب استان هرمزگان حضور یافتند و با ایشان دیدار و گفتگو کردند. بانک سینا بیش از ۲۷۰ شعبه در ایران دارد، تقریباً همه خدمات بانکی را ارائه می‌کند و شعبه مرکزی آن در تهران مستقر می‌باشد.

برای دسترسی سریعتر به اخبار مهم  روز، عضو کانال تلگرام کاماپرس شوید. برای عضو شدن اینجا را کلیک کنید.

آریاک سفر

انتهای پیام

 

مرتبط با : بانک سینا
نرم افزار حسابداری
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز