افتتاح شعبه بانک سینا در بندر شهیدرجایی

بانک سینا، شرکت خدمات مالی و بانکداری ایرانی است، که در سال ۱۳۸۷ از دارایی‌های مؤسسه مالی و اعتباری بنیاد تأسیس شد. بانک سینا برای گرفتن مجوز فعالیت باید با تغییر ماهیت حقوقی، بخشی از سهام خود را در بازار بورس تهران به صورت عمومی عرضه می‌کرد. این سهام در سال ۱۳۸۷ در بازار به بخش خصوصی واگذار شد.

به گزارش کاماپرس، بانک سینا در راستای اهداف خود برای ارائه تسهیلات متنوع‌تر و گسترش شعب در استان‌های جنوبی کشور به خصوص در بنادر، اقداماتی را اجرایی کرده است. به عنوان نمونه اختیار پرداخت تسهیلات به کارکنان مجموعه‌های بزرگ صنعتی و معدنی فعال در منطقه خصوصا شرکت‌های فولادی، صنایع آلومینیوم و همچنین جامعه پزشکان به شعب عامل تفویض شده است.
بانک سینا با افتتاح شعبه در بندر شهیدرجایی و جابه‌جایی مکان شعب بندرعباس و بندرلنگه به موقعیت مناسب‌تر و همچنین توسعه فضای داخلی شعبه میناب نیز موافقت کرده است.

مدیرعامل بانک سینا در بازدید از شعب استان هرمزگان در پارسیان، بندرلنگه، میناب و بندرعباس از ایفای نقش پررنگ‌تر این بانک برای ارائه خدمات مطلوب و بهینه در بنادر و حمایت از شرکت‌های فعال در این بخش از قبیل انبارداری، حمل‌ونقل دریایی و صادرات‌محور خبر داد.

ایمانی در گفت و گو با دنیای اقتصاد گفت: استان هرمزگان با تکیه بر مزیت‌های فراوان در صنایع مرتبط با گردشگری، صادرات و واردات، سرمایه‌گذاری و مبادلات مالی، نقش بسیار مهمی در اقتصاد ملی دارد و با توجه به نقش پررنگ و تاثیرگذار بانک‌ها در شرایط تحریمی کشور، بی‌شک ارائه خدمات بانکی سهل و نوین به سرمایه‌گذاران و فعالان اقتصادی، می‌تواند تاثیر بسزایی در رشد و توسعه همه‌جانبه استان به همراه داشته باشد.

وی با تاکید بر نقش بانکداری مجازی در کاهش تردد در سطح شهر و پیشگیری از ابتلا به بیماری‌های عفونی، تنوع و کیفیت و جذابیت خدمات الکترونیک بانک سینا را عامل مهمی در افزایش قابل توجه تعداد مشتریان بانک دانست و آموزش نحوه استفاده از خدمات بانکداری الکترونیک به متقاضیان را بسیار مهم و ضروری خواند.

آریاک سفر

همچنین مدیرعامل بانک سینا در مراسم افتتاح شعبه عسلویه، از آمادگی این بانک برای حمایت از سرمایه‌گذاران حوزه نفت، گاز و پتروشیمی خبر داد.

برای دسترسی سریعتر به اخبار مهم  روز، عضو کانال تلگرام کاماپرس شوید. برای عضو شدن اینجا را کلیک کنید.

انتهای پیام

مرتبط با : بانک سینا
نرم افزار حسابداری
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز