افتتاح بزرگ ترین واحد تولید کنسرو ماهی توسط برند طبیعت

برند طبیعت امروز بزرگترین کارخانه تولید کنسرو ماهی تن را در ساوه افتتاح کرد.

به گزارش کاماپرس، کنسرو ماهی در سبد غذایی اغلب خانوارهای ایرانی از جایگاه بالایی برخوردار است و برند طبیعت نیز در سال های اخیر در زمینه تولید غذاهای کنسروی و خصوصا کنسرو ماهی گام های رو به جلوی بزرگی برداشته است. از جمله این شرکت پروژه راه اندازی بزرگترین کارخانه تولید کنسرو ماهی کشور را در ساوه طی 2 سال اخیر پیگیری کرده و به سرانجام رسانده است.

سعید شیرعلی مدیر کارخانه تن ماهی طبیعت در افتتاحیه این کارخانه که با حضور جمعی از نمایندگان مجلس انجام شد، اظهار کرد عملیات راه اندازی کارخانه از ۲ سال پیش آغاز شده است و امروز هم به صورت رسمی تولید تن ماهی در این کارخانه شروع شد.

وی افزود: این کارخانه اکنون با ۵۰ درصد از ظرفیت اصلی خود در حال فعالیت است و زمینه ایجاد اشتغال مستقیم ۲۵۰ نفر را فراهم کرده است.

شیرعلی ابراز امیدواری کرد که تا پایان سال این واحد تولیدی با ظرفیت کامل فعالیت کند و شمار نیروهای شاغل در خط تولید تن ماهی به ۴۵۰ نفر افزایش یابد.به گفته وی، راه اندازی خطوط بسته بندی لوبیا و بادمجان هم در این کارخانه در دستور کار است که در این بخش نیز ۱۵۰ نفر مشغول به کار خواهند شد.

آریاک سفر

مدیر کارخانه تن ماهی طبیعت تاکید کرد: این واحد تولیدی بزرگترین کارخانه تن ماهی کشور این که فقط در یک شیفت روزانه می تواند ۶۰ تن تولید داشته باشد و از نظر تجهیزات و وسعت هم در زمره بزرگترین واحدهای تولیدی تن ماهی در کشور است.

وی از مسئولان و اعضای کمیسیون کشاورزی مجلس درخواست کرد که در زمینه چرخه تامین ماهی این واحد تولیدی را یاری دهند. شیرعلی افزود: در برخی فصول سال که ممنوعیت صید در داخل کشور داریم، ناگزیر هستیم که از ماهی وارداتی استفاده کنیم.

برای دسترسی سریعتر به اخبار مهم روز، عضو کانال تلگرام کاماپرس شوید. برای عضو شدن اینجا را کلیک کنید.

مرتبط با : طبیعت سبز پارس کهن
نرم افزار حسابداری
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز