اعلام شرایط حمایتی بانک توسعه‌تعاون از کسب‌وکارها

بانک توسعه‌تعاون در ادامه سیاست‌های حمایتی از فعالیت‌های مولد اقتصاد در برابر شیوع ویروس کرونا، تمهیدات جدیدی را برای صاحبان کسب‌وکارها درنظر گرفته است.

به گزارش کاماپرس در این طرح‌های حمایتی جدید، افراد مشمول طرح که موعد بازپرداخت اقساط تسهیلات دریافتی آن‌ها در آذرماه سال 1399 بود، با رعایت ضوابط شورای پول‌واعتبار، تسویه آن‌ها به پایان دوره منتقل شد. امکان پرداخت اقساط تسهیلات به‌صورت دفعی، در یک‌ماه آینده ایجاد شد. افرادی که شامل این سیاست‌های حمایتی جدید هستند، از محدودیت‌ها و ممنوعیت‌های بانکی ناظر بر اشخاص دارای بدهی غیرجاری مستثنی می‌شوند. لازم به‌ذکر است، درصورتی‌که سررسید چک‌های صادره کاربران مشمول این حمایت‌ها، در آذرماه باشد و چک وصول نشود، درصورت ارائه تقاضای این اشخاص به بانک، تا یک‌ماه بعد از تاریخ برگشت چک، مشمول محدودیت‌ها و ممنوعیت‌های قانون چک نمی‌شوند.
اسفندماه سال گذشته بانک توسعه تعاون در شرایط همه‌گیری ویروس کرونا، به منظور حمایت از فعالان حوزه کسب‌وکار و کلیه فعالیت‌های حوزۀ اقتصادی کشور و در راستای اجرای دستورالعمل بانک مرکزی ، بسته‌های حمایتی را به صاحبان مشاغل ارائه داده بود. بانک توسعه‌تعاون علت اتخاذ این تصمیم را سرپا نگه‌داشتن مشاغل و کسب‌وکارها کوچک در شرایط بیماری کرونا، بیان کرد.

آریاک سفر
مرتبط با : بانک توسعه تعاون
نرم افزار حسابداری
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز