اعتراض مدافع کهنه کار پرسپولیس به قرارداد 1.5 میلیاردی

کاپیتان سرخ پوشان پایتخت که آخرین سال های دوران بازی خود را می گذراند و در بازی های اخیر تیم نیمکت نشین بوده به رقم قرادادش معترض است.

سید جلال حسینی دارای 8 قهرمانی در لیگ برتر است، بازیکنی با تجربه که از تیم ملی فوتبال خداحافظی کرده و در حال حاضر عضو باشگاه پرسپولیس است.

او از نیم فصل دوم لیگ برتر گذشته کم کم از آن روزهای اوج خود فاصله گرفت و از ترکیب اصلی تیم کنار گذاشته شد و بیشتر به عنوان بازیکن تعویضی وارد زمین می شد.

حسینی اما این روزها به مبلغ قرارداد خود معترض است و معتقد است که مدیران باشگاه پرسپولیس او را گول زده اند و صادق نبوده اند.

سیدجلال حسینی در آخرین مصاحبه‌اش با خبرورزشی به نکته جالبی اشاره کرد و گفت: «بازیکن استقلال یا هر بازیکنی هر قراردادی می‌بندد نوش جانش! من اسمی نمی‌آورم ولی چرا تبعیض وجود دارد؟ چرا قراردادهای ۱۰ میلیاردی متعلق به تیم‌های دیگر است اما به پرسپولیس که می‌رسد بحث نظارت و حسابرسی را چماق می‌کنند!

آریاک سفر

کاپیتان پرسپولیس ادامه داد«قرارداد من یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان است. مدیران پرسپولیس به ما گفتند نظارت روی تیم است و نمی‌توانند مبلغ بیشتری بپردازند. ما هم با این موضوع کنار آمدیم اما بعداً فهمیدیم سرکاریم!»

دستمزد کادر فنی تیم پرسپولیس افزایش می یابد

پیش‌تر هم شنیده بودیم که قرارداد کاپیتان پرسپولیس پایین‌تر از بازیکنان اصلی و حتی برخی جوان‌ترهای این تیم است. شنیدیم کاپیتان پرسپولیس که در فصل جاری با جدایی شجاع خلیل‌زاده باید بار سنگینی در این سن و سال در خط دفاعی تیمش به دوش بکشد، خواهان افزایش مبلغ قراردادش شده است.

روز دوشنبه گذشته سیدجلال حسینی در همین ارتباط جلسه‌ای با مدیران باشگاه پرسپولیس برای افزایش قراردادش داشته و قول‌هایی هم به او داده شده است. گفتنی است قرار است به زودی قرارداد مالی اعضای کادر فنی تیم پرسپولیس افزایش پیدا کند.

برای دسترسی سریعتر به اخبار مهم ورزشی، عضو کانال تلگرام کاماپرس شوید. برای عضو شدن اینجا را کلیک کنید.

نرم افزار حسابداری
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز