اصرار دلالان بر حفظ دلار در کانال 16 هزار تومانی

قیمت دلار در بازار تهران بعد از ظهر امروز دوشنبه 8 اردیبهشت ماه 99 با کاهش 200 تومانی در حالی به 15 هزار و 900 تومان رسید که با وجود فزونی تعداد فروشندگان به خریداران ، اغلب واسطه‌ها بر قیمت 16 هزار تومان اصرار می کردند.

به گزارش خبرنگار کاماپرس، به نظر می رسد سیاست بانک مرکزی مبنی بر هماهنگی نوسان قیمت رسمی ارز با قیمت بازار این بار هم در حال جواب دادن است چرا که قیمت دلار امروز بعد از چند روز درجا زدن در کانال 16 هزارتومانی به کانال 15 هزار تومانی بازگشت.

ورود امروز دلار به کانال 15 هزار تومان در حالی اتفاق افتاد که تعداد فروشندگان این ارز در بازار آزاد قابل توجه بود اما اغلب آنها بر قیمت 16 هزار تومان برای هر دلار اصرار می کردند. فعالان بازار عرضه بیشتر دلار توسط بانک مرکزی و صرافی های تحت نظارت این بانک را علت اصلی بازگشت دلار به کانال 15 هزار تومانی می دانند.

صرافی‌های بانک‌ ها امروز تغییر قیمتی در نرخ دلار و یورو نداشتند و دلار را 15 هزار و 600 تومان می فروختند. قیمت خرید دلار این صرافی‌ ها هم مثل دیروز 15 هزار و 500 تومان بود. قیمت فروش یورو نیز در صرافی‌ بانک ملی همچون دیروز 17 هزار تومان  وقیمت خرید یورو نیز در این صرافی‌ 16 هزار و 900 تومان بود.

آریاک سفر

کاهش اندک قیمت سکه

سکه طرح جدید نیز امروز در بازار تهران اندکی کاهش قیمت داشت و به قیمت 6 میلیون و 400 هزار تومان فروخته و 6 میلیون و 300 هزار تومان خریداری می شد. سکه روز گذشته 6 میلیون و 450 هزار تومان قیمت خورده بود. هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح قدیم هم امروز ۶ میلیون و ۲۵۰ هزار تومان، نیم سکه ۳ میلیون و ۲۵۰ هزار تومان، ربع سکه ۱ میلیون و ۸۲۰ هزار تومان و سکه یک گرمی ۹۷۰ هزار تومان است.

انتهای پیام

نرم افزار حسابداری
آیرومارت-کاماپرس
کاراپلاس-کاماپرس
آسیاتک
ایمالز
آریاک سفر
همراه مکانیک-کاماپرس
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز