اشکان دژاگه و مسعود شجاعی مغازه‌دار شدند!

اشکان دژاگه و مسعود شجاعی، با حضور در شوروم مرکز تفریحی و خرید میکامال کیش، واحدهای تجاری خود را از این مجموعه تحویل گرفتند.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ ورزشی اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، طبق برنامه ریزی انجام شده، هر هفته تعداد مشخصی واحد در میکامال به صاحبان آن‌ها واگذار می‌شود. هفته گذشته چند واحد دژاگه و شجاعی به آن‌ها تحویل داده شد. شجاعی و دژاگه هر دو از بازیکنان تیم ملی فوتبال کشور هستند. آخرین سابقه فوتبالی آن‌ها به بازی در تیم تراکتور سازی تبریز در پست هافبک برمی‌گردد. این دو نفر به دلیل اختلاف با رسول خطیبی، سرمربی سابق تراکتور، از این تیم جدا شدند و هنوز هم عضویت در هیچ تیمی را نپذیرفته‌اند.

اخبار مهم و پربازدید امروز را بخوانید:

آریاک سفر

این دو هم‌تیمی سابق، علاوه بر سابقه بازی در مستطیل سبز، در حوزه خرید و فروش نیز تجاربی دارند. اشکان دژاگه علاوه بر تجربه فوتبالی در تیم‌های مختلف داخلی و خارجی، چند سالی است که وارد حوزه بیزینس شده و چند واحد تجاری را برای کسب و کارش در تهران خریداری کرده است. طبق اعلام برخی منابع، این بازیکن دو رگه ایرانی- آلمانی مالک یک سفره خانه و رستوران هم در خیابان اولاند، واقع در شهر برلین آلمان است.

مسعود شجاعی هم از سال 1396 صاحب یک فروشگاه لباس، کیف و کفش زنانه شده و در این زمینه تجاربی کسب کرده است.

اکنون این دو نفر در یکی از مراکز بزرگ تجاری کیش سرمایه گذاری کرده‌اند، ولی هنوز هدف‌شان را از خرید این واحدها اعلام نکرده‌اند.

میکامال کیش با حدود 190 هزار مترمربع زیربنا، از مراکز جامع خرید و تفریح کیش است. هفت هزار مترمربع از این مکان به فضای تجاری و بازار خرید اختصاص دارد. این مجموعه با تکمیل کردن واحدهای تجاری خود و فراهم کردن امکانات رفاهی زیاد برای گردشگران و مسافران، قابلیت تبدیل شدن به جاذبه گردشگری کیش را دارد.

این مجتمع امسال به عنوان حامی تیم ملی فوتبال ایران نیز فعالیت‌هایی داشت. آخرین اردو آمادگی تیم ملی فوتبال ایران با حمایت این مجموعه به مدت پنج روز در جزیره کیش برگزار شد.

انتهای پیام

مرتبط با : میکامال کیش
نرم افزار حسابداری
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

2 دیدگاه برای “اشکان دژاگه و مسعود شجاعی مغازه‌دار شدند!

  1. احمد گفته:

    رسول خطیبی حق داشت این دونفر را از تراکتور اخراج بکند اینها واسه فوتبال بازی کردن نیامده بودند برای تجارت و تیغ زدن زنوزی آمده بودند

  2. alex گفته:

    مسعودشجاعی حداقل ۵سال پیش فوتبالش تموم شدودقیقا پنج سال ازحماقت امثال زنوزی استفاده کردوحسابی ازاوناپول کند وجای جوانهای بااستعدادی روگرفت ونتیجه این کارابلهانه نتایج تراکتوردراین سالهابودکه علی رغم اونهمه بودجه که بیسترصرف استخدام امثال شجاعی ودژاگه که درواقع بازنشسته بودندشدودریغ ازکوچکترین اثری براستی که امثال زنوزی وهدایتی و…نه تنهابرای فوتبال سودی ندارندبلکه سم مهلکی هستنددرمسائل مالی جامعه فوتبال وتورمی که امروزقیمت بازیکنهای غیرحرفه ای لیگ روبه ده تاپانزده میلیاردرسونده!!!اونم درجامعه ای که اختلاف طبقاتی وفقرهرروزشرایط بحرانی تری روبرای مردم ایجادمیکنه کاش میشدفلاشبکی زدبه گذشته ومشاهده کردکه زنوزیها وهدایتیها چگونه به این ثروتهای بادآورده دست پیداکردندکه اینگونه بدست بادمیسپارند درحالی که کلی کارگردرکارخانه های همانها درفقرورنج مشغول گذران زندگی هستند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز