اشتغال زایی مدیران خودرو برای ۲۰ هزار نفر

لست سکند

مدیران خودرو در دوران تحریم‌های سال 1391 تا 1394 میزان تولیدات خود را افزایش داده و پس از طی این چهار سال، استراتژی جدیدی را پیش گرفت. این مجموعه از سال 1394 به بعد محصولات متنوع‌تری به بازار عرضه کرد. مدیران خودرو طی تحریم‌های همه جانبه چند سال اخیر و با وجود سختی‌های زیاد در تامین قطعات و مشکلات ناشی از آن، مجموعه خود را حفظ کرده و اکنون به عنوان تولید کننده بخش خصوصی، مانند گذشته، مشغول به فعالیت است.

به گزارش کاماپرس، 3 هزار نفر در طی 20 سال فعالیت شرکت مدیران خودرو در این مجموعه فعالیت داشتند. به علاوه 20 هزار نفر به صورت غیر مستقیم در طی این سال‌ها در مجموعه مدیران خودرو کار کردند. همچنین این مجموعه در طی سال‌های تحریم گذشته از فعالیت‌های مرتبط با خودروسازی، در حوزه اجتماعی نیز اقداماتی انجام داده است. این شرکت با وقوع سیل استان سیستان و بلوچستان و گرگان، به مردم آسیب دیده از سیل خدمت رسانی کرد.

این مجموعه در طی چند سال اخیر محصولات تاثیرگذاری مانند انواع خودروهای آریزو و تیگو و نسل‌های جدید ایکس را روانه بازار کرد. سال گذشته نشریه کوتروداس، یکی از معتبرترین نشریات خودرویی در کشور برزیل، یکی از محصولات تیگو با عنوان تیگو 7 را از لحاظ نرخ تعمیر و نگهداری به عنوان محصول برتر معرفی کرد. کسب رتبه برتر در حوزه ذکرشده در بین چندین کراس اوور معروف، منظور فولکس واگن، تیگوان و هیوندای توسان، دستاورد مهمی برای تیگو بوده و جایگاه این خودرو را در کشوری مانند برزیل بیان می‌کند.

خدمات مدیران خودرو به مشتریان

راز آسمان پایتخت

این مجموعه همواره در راستای بهره برداری از خدمات جدید به منظور رفاه بیشتر مشتریان است. در همین راستا سال گذشته از اپلیکیشن خدمات پس از فروش خود رونمایی کرد. طبق اطلاعات موجود، اپلیکیشن ذکر شده، هم تحت وب قابل استفاده بوده و هم در گوشی‌های هوشمند دارای سیستم‌های عامل اندروید و آی‌.اُ.اس قابلیت دانلود و به کار گیری آن وجود دارد. نوبت دهی آنلاین، امکان استعلام مبلغ فاکتور، امکان مشاهده آنلاین وضعیت خودرو در زمان انجام خدمات، مشاهده فاکتور تعمیرات به صورت آنلاین، امکان استعلام آنلاین قیمت قطعات و موجودی آن‌ها در نمایندگی‌ها و مواردی از این قبیل از امکانات اپلیکیشن خدمات پس از فروش شرکت مدیران خودرو اعلام شد.

مدیران خودرو از سال 1381 با هدف تولید، واردات و صادرات انواع خودروهای سبک و سنگین، به علاوه تحقیق و توسعه در زمینه خودرو و صنعت خودرو سازی در منطقه ویژه اقتصادی ارگ جدید فعالیت خود را آغاز کرد. در حال حاضر این مجموعه به عنوان بزرگ‌ترین شرکت سرمایه گذاری مشترک در صنعت خودرو ایران شناخته شده و موفقیت‌های زیادی در زمینه‌های خودرو سازی و خودرو به دست آورده است.

مرتبط با : مدیران خودرو
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز