اشتباهاتی که باعث می‌شود رپرتاژ آگهی‌ها نتیجه‌بخش نباشند

انتشار رپوتاژ آگهی همواره روشی مطمئن و کارآمد برای بهینه‌سازی وبسایت شما در میان نتایج موتورهای جستجو بوده‌است. کارشناسان بازاریابی محتوا همیشه این روش را برای ارتقا کسب و کارتان به شما پیشنهاد می‌کنند. اما چه اتفاقی می‌افتد که گاهی یک رپرتاژ آگهی نتیجه نمی‌دهد؟ انتشار رپرتاژآگهی اصولی دارد که اگر آن‌ها را رعایت کنید ممکن است نتیجه مطلوبی از آن دریافت نکنید.

این مطلب توسط گروه رسانه‌ای کاما با هدف کمک به کسب و کارهای ایرانی برای حضور موفق در فضای مجازی تهیه شده است.

به گزارش کاماپرس به نقل از کامامدیا، پس از تولید محتوای باکیفیت برای وبسایت کسب و کارتان، باید به فکر نشان دادن آن در فضای دیجیتال باشید. در اینجا مفهوم دیجیتال مارکتینگ به شما کمک می‌کند که یکی از روش‌های آن انتشار رپورتاژ آگهی است، اما نه هر انتشاری. برای گرفتن نتیجه مطلوب از این کار باید اشتباهاتی که ممکن است در این راه مرتکب شوید را بشناسید و از آن‌ها اجتناب کنید.

وبسایت ناشر باید معتبر باشد

نکاتی چون آتوریتی وبسایت، نرخ اسپ اسکور، رتبه الکسا و… از نکاتی هستند که در نظر گرفتن آن‌ها باعث می‌شود شما وبسایت معتبرتری را برای انتشار رپرتاژآگهی انتخاب کنید و مطالب شما بیشتر و بهتر دیده شوند.

آریاک سفر

موضوع سایت ناشر باید با خدمات یا محصولات شما مرتبط باشد

وبسایت‌های معتبری هستند که رپرتاژآگهی‌های شما را منتشر می‌کنند، اما این ناشران علاوه‌بر اینکه باید معتبر باشند، مرتبط نیز باید باشند. انتشار رپورتاژ آگهی در سایت‌های مرتبط با کسب و کار شما باعث می‌شود، کاربران بیشتری شما را ببینند و به مشتریتان تبدیل شوند.

متن را سئو کنید

انکرتکست‌ها، عبارت‌هایی اند که بک‌لینک‌ روی آن‌ها قرار می‌گیرد و برای اینکه یک متن رپرتاژ آگهی تاثیر مطلوبی روی مخاطب بگذارد باید در انتخاب آن‌ها دقت کرد. همچنین رعایت چگالی کلیدواژه‌ها در متن نیز باعث می‌شود مطالب شما در صدر نتایج جستجو نشان داده شود.

کامامدیا، گروه رسانه‌ای کاما، برای ارائه راهکارها و خدمات روابط عمومی و رسانه به سازمان‌ها تشکیل شده است. این گروه که متشکل از جمعی از متخصصان با تجربه روزنامه نگاری، گرافیک، کپی‌رایتینگ، دیجیتال مارکتینگ، عکاسی و تصویربرداری، برنامه نویسی، بازاریابی و تبلیغات است، در طول بیش از ۱۶ سال فعالیت پیوسته خود، به توسعه ارتباطات رسانه‌ای و روابط عمومی حدود ۱۳۰ سازمان دولتی، تشکل صنفی و شرکت معتبر خصوصی کمک کرده است.

فعالان اقتصادی و صاحبان کسب و کار می‌توانند برای مشاوره و آگاهی از شرایط تولید و انتشار رپرتاژآگهی در کامامدیا با شماره‌های ۲-۸۸۹۲۵۶۸۰ و همچنین دو شماره‌ی 09219563704 و09219563706 تماس بگیرند.

مرتبط با : گروه رسانه‌ای کاما
نرم افزار حسابداری
ایمالز
آیرومارت-کاماپرس
کاراپلاس-کاماپرس
آسیاتک
آریاک سفر
همراه مکانیک-کاماپرس
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز