استفاده از کدام کفپوش ها در محیط اداری و مسکونی مزیت دارد؟

لست سکند

کفپوش ها یکی از اجزای مهم دکوراسیون چه در منازل و چه در محیط‌های اداری به شمار می‌روند که انتخاب نوع آن به فضا و کاربری موردنیاز بستگی دارد.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، برای انتخاب کفپوش مناسب عواملی همچون میزان تردد، سلیقه، مقاومت، نوع زیرسازی، میزان بودجه و… دخیل هستند، اما استفاده از کفپوش پی‌وی‌سی و پارکت مزیت‌هایی نسبت به دیگر کفپوش‌ها دارد که در ادامه بررسی خواهد شد:

با آنکه طی سالیان زیادی بسیاری افراد از سرامیک برای کفپوش استفاده می‌کردند اما سرد بودن این کفپوش در فصل‌های سرد سال، دشوار بودن نصب آن و وزن سنگین سبب شده تا متقاضیان کف‌پوش، به سمت پی‌وی‌سی و پارکت روند.

مزیت استفاده از کفپوش ها در محیط اداری و مسکونی

پی‌وی‌سی را می‌توان یکی از کفپوش‌های محبوب به‌خصوص‌ در محیط‌های مسکونی دانست زیرا به سبب قابل شستشو بودن و ضدآب بودن این کفپوش می‌توان از آن در محیط‌های مرطوبی همچون آشپزخانه نیز استفاده کرد. از دیگر قابلیت‌های این کفپوش همچنین می‌توان به قیمت اقتصادی‌تر آن، عایق بودن در برابر صدا و گرما همچنین وزن سبک آن اشاره کرد.

راز آسمان پایتخت

البته به سبب سلیقه، بسیاری افراد در محیط‌های مسکونی لوکس از پارکت چوبی نیز استفاده می‌کنند که مقاومت بالایی در برابر ضربه و خط‌وخش  دارد. از مزایای این پارکت می‌توان به طول عمر، مقاومت بالا و… اشاره کرد.

ترددهای زیاد در محیط‎‌های تجاری و اداری سبب شده تا به صورت رایج از پارکت لمینت به سبب مقاومت بالا استفاده شود. از مزایای این نوع کفپوش می‌توان نصب آسان، سرعت نصب، قابلیت استفاده مجدد در محیط دیگر، عایق گرما و سرما را نام برد.

به طور کلی پی‌وی‌سی و پارکت لمینت از پرطرفدارترین متریال برای استفاده از پوشش کف محیط‌های اداری و منازل مسکونی به شمار می‌رود که انتخاب هر یک به خریدار کفپوش بستگی دارد. علاقه مندان با مراجعه به سایت دکور شرق می توانند بهترین گزینه را انتخاب کنند.

انتهای پیام

مرتبط با : دکور شرق
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز