استراماچونی دلال بازیکنان استقلال می‌شود؟

مربیان خارجی از جمله کیروش، ویلموتس، برانکو ، پائولو سرجیو و … موجب ترانسفر بازیکنان ایرانی به تیم های اروپایی شده اند و این گمان می رود که استراماچونی مربی ایتالیایی اسبق استقلال نیز در همین مسیر گام بردارد.

به گزارش کاماپرس، در روزهای اخیر استراماچونی مربی ایتالیایی که در مدت کوتاه حضور در تیم استقلال به عنوان سرمربی قلب هواداران این تیم را تسخیر کرده بود، به فوتبال باشگاهی قطر پیوست. این اتفاق می تواند زمینه ساز ترانسفر بازیکنان استقلال به تیم قطری استراماچونی باشد.

تمجید استراماچونی از قاعدی 

روزنامه شرق که این گمان را مطرح کرده در گزارشی به تاثیر مربیانی مثل کیروش ، برانکو و حتی ویلموتس در انتقال بازیکنان ایرانی به تیم های اروپایی پرداخته و نوشته است؛ یکی دیگر از مربیان صاحب‌سبکی که سر از فوتبال ایران درآورد و در مدت‌زمان کوتاهی مشغول فعالیت شد، آندره‌آ استراماچونی است. سرمربی ایتالیایی استقلال در زمان حضورش در این باشگاه ساختار تیمی استقلال را متحول کرد و هواداران را حسابی راضی نگه داشت. او از پتانسیل بالای بازیکنان ایران حرف زد و از این گفت که آنها می‌توانند در سطح اول فوتبال دنیا بازی کنند. در همان زمان‌ها که شایعه پیشنهاد تیم‌های ایتالیایی به مهدی قایدی سر زبان افتاد که قاعدتا حضور استراماچونی در استقلال بی‌تأثیر نبود. اگرچه آندره‌آ فعلا برای بازیکنان ایرانی کاری نکرده است ولی شاید به‌زودی نوبت او هم فرابرسد.

آریاک سفر

نگاه به ویلموتس از زاویه مثبت!

نکته جالب دیگر این گزارش اشاره به تاثیر ویلموتس در ترانسفر بیرانوند است. ویلموتس در کشور ما بسیار منفور است و به وی در حد یک کلاهبردار نگاه می شود با این حال شرق از زاویه مثبتی به این مربی بلژیکی نگاه کرده و نوشته است؛ عمر حضور فوتبال مارک ویلموتس در ایران اصلا قابل مقایسه با کارلوس کی‌روش نیست. ویلموتس بلژیکی قراردادش به زحمت به شش ماه رسید و در این مدت هم تعداد مرخصی‌هایش بیش از روزهای حضورش در ایران بود. با وجود همین حضور کوتاه اما ویلموتس مسبب خیر برای بازیکنان ایرانی خاصه علیرضا بیرانوند شد. او آن‌قدر در رسانه‌های بلژیکی از توانایی‌های دروازه‌بان تیم ملی ایران حرف زد که بالاخره بلژیکی‌ها را راغب کرد با علیرضا بیرانوند قرارداد منعقد کنند. بیرانوند علاوه بر توانایی‌های بی‌شمار فنی‌ای که داشت، به خوبی می‌داند اگر تعریف و تمجیدهای مارک از او نبود، به این سادگی‌ها سر از فوتبال اروپا درنمی‌آورد.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار مهم روز، عضو کانال تلگرام کاماپرس شوید. برای عضو شدن اینجا را کلیک کنید.

نرم افزار حسابداری
همراه مکانیک-کاماپرس
آیرومارت-کاماپرس
آریاک سفر
آسیاتک
کاراپلاس-کاماپرس
ایمالز
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز