استراحت دلار در نیمه کانال 31 هزار تومانی

لست سکند

بر اساس گزارش رسانه ها دلار امروز سه شنبه 22 مهرماه 1399 با 100 تومان کاهش به 31 هزار و 500 تومان رسید.

به گزارش کاماپرس، نرخ دلار امروز نیز به روند کاهشی خود ادامه داد اما شیب این روند بسیار ملایم بود و تنها 100 تومان از ارزش اسکناس آمریکایی در برابر ریال کاسته شد.

در بازار امروز اخبار توافق ارزی ایران و عراق در ابتدای معاملات اندکی موج آفرینی کرد اما این موج در سطحی نبود که بتواند معامله گران را به عرضه بالای دلار وادار کند. عرضه های بازارساز نیز که وعده 50 میلیون دلار روزانه را داده حداقل امروز اثر شدیدی در بازار ایجاد نکرد.

جزئیات قیمت ارزهای معتبر در بازار

نهایتا این که بنا به اعلام دنیای اقتصاد قیمت دلار امروز به ۳۱,۵۰۰ (سی و یک هزار و پانصد ) تومان رسید که نسبت به روز قبل ، کاهش ۰.۳۲ درصدی داشته است.

راز آسمان پایتخت

یورو نیز امروز با کاهش ۰.۲۴ درصدی، از ۳۷,۳۳۵ (سی و هفت هزار و سیصد و سی و پنج ) تومان به ۳۷,۲۴۶ (سی و هفت هزار و دویست و چهل و شش ) تومان رسید. پوند امروز بدون تغییر نسبت به روز پیش، ۴۱,۱۸۷ (چهل و یک هزار و یکصد و هشتاد و هفت ) تومان نرخ گذاری شد.

درهم امارات (حواله) امروز با افزایش ۰.۲۲ درصدی، از ۸,۶۸۰ (هشت هزار و ششصد و هشتاد ) تومان به ۸,۷۰۰ (هشت هزار و هفتصد ) تومان رسید.در بازار امروز دلار کانادا نسبت به روز قبل ، با ۵۴ تومان کاهش، ۲۴,۰۴۱ (بیست و چهار هزار و چهل و یک ) تومان نرخ گذاری شد.دلار استرالیا امروز با کاهش ۰.۵۷ درصدی، از ۲۲,۷۶۵ (بیست و دو هزار و هفتصد و شصت و پنج ) تومان به ۲۲,۶۳۴ (بیست و دو هزار و ششصد و سی و چهار ) تومان رسید.

برای دسترسی سریعتر به اخبار مهم بازار ارز، عضو کانال تلگرام کاماپرس شوید. برای عضو شدن اینجا را کلیک کنید.

انتهای پیام
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز