تعطیلی تورهای علاالدین تراول تا پایان فروردین ماه 99

آژانس مسافرتی علاالدین تراول تمامی تورهای داخلی و خارجی خود را به علت جلوگیری از انتشار ویروس کرونا تا پایان فروردین 99 تعطیل کرد.

به گزارش کاماپرس و به نقل از سایت آژانس مسافرتی علاالدین تراول این آژانس در راستای مسئولیت‌های اجتماعی و جلوگیری از شیوع ویروس کرونا تورهای داخلی و خارجی خود را تا پایان فروردین 1399 کنسل نموده واین شرکت همه روزه از ساعت 9 صبح تا 12 شب، حتی در روزهای تعطیل پاسخگوی مشتریان خود است.
حضور پرسنل این شرکت به دلیل رعایت شرایط کرونا به صورت اختیاری است و روزانه  از 80 نفر پرسنل حداقل 30 نفر در شرکت حضور دارند. لذا این شرکت در دوران بحران کرونا در حال سرویس دهی در حوزه بلیت هواپیما و قطار، رزرو هتل داخلی و خارجی، صدور گواهینامه بین المللی، سی آی پی فرودگاهی و اجرای تورهای انفرادی و آغاز پروسه ویزا و هر فعالیتی که در شرایط کنونی قابل  انجام دادن است، مشغول به فعالیت است. شرکت علالدین‌ تراول  با شماره 5 رقمی 74495-021 پاسخگوی مشتریان خود است.
شرکت خدمات مسافرت هوایی و جهانگردی سفرهای علاءالدین با نام تجاری علاءالدین تراول از تاریخ 15 آذر ماه 1395 مشغول فعالیت در حوزه گردشگری است و خدماتی همچون فروش و رزرو بلیط هواپیما، قطار، اتوبوس، هتل‌های داخلی و خارجی، اجرای تورهای داخلی و خارجی و غیره را به مشتریان خود ارائه می‌دهد.

آریاک سفر
مرتبط با : علاءالدین تراول
نرم افزار حسابداری
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز