استخدام نیروی روزمزد چه مزایایی دارد؟

لست سکند

برخی افراد برای انجام کارهای ساده و روزمره به صورت موقت به کمک نیاز پیدا می‌کنند؛ برخی دیگر هم قصد دارند از ابزاری استفاده کنند که کار با آن کمی پیچیده است و یا نیاز به یک نیروی متخصص دارند. در چنین موقعیت‌هایی به کارگیری نیروی انسانی روزمزد بهترین گزینه است. نیروهای روزمزد برای انجام انواع کارهای ساده و تخصصی منزل، کارخانه، شرکت و… کمک بسیار خوبی محسوب می‌شوند.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار کار، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، استخدام نیروی روزمزد باعث صرفه‌جویی در هزینه و زمان خواهد شد. همزمان با پیشرفت تکنولوژی و کسب و کارهای آنلاین، روش‌های سنتی به کارگیری نیروی روزمزد نیز تا حدودی کمرنگ شده است. کارلاین، بزرگ‌ترین پشتیبان و تامین‌کننده نیروی انسانی در استان‌های تهران و البرز است که نیروی کار مورد نظر کارفرمایان را در سریع‌ترین زمان و با هزینه مناسب به محل اعزام می‌کند. اما فواید استخدام نیروی روزمزد برای کارگران و کارفرمایان چیست؟

فواید استخدام نیروی روزمزد

انجام بسیاری از کارها نیاز به حضور یک یا چند نفر نیروی کار دارد تا بتوان به بهترین شکل از عهده انجامش برآمد. هر یک از نیروهای کار هر کدام توانمندی‌های مختلفی دارند، اما از آنجا که این افراد معمولا به صورت پاره‌وقت و روزمزد مشغول به کار می‌شوند، ممکن است پیدا کردن فرد مناسب برای انجام یک کار مشخص، چندان ساده نباشد. استخدام نیروی کار روزمزد از طریق مراکزی که در این زمینه فعالیت دارند، علاوه بر اینکه می‌تواند این اطمینان را برای کارفرما فراهم کند که کارش توسط فردی مناسب، به درستی انجام خواهد شد، برای شرکت‌ها و کارفرمایان هم مقرون به صرفه‌تر از استخدام نیروی ثابت است.

همین امر موجب شده تا در سال‌های اخیر، تمایل شرکت‌ها برای جذب نیروی روزمزد افزایش یابد. چراکه معمولاً چنین کارهایی نیاز به حضور نیروی کار ثابت نداشته و می‌توان از خدمات نیروها به مدت دلخواه استفاده کرد.

راز آسمان پایتخت

جایگزینی نیروی کار در صورت عدم رضایت و تسهیل انجام کارها یکی دیگر از فواید استخدام نیروی روزمزد است. در بسیاری از مواقع، نظافت منزل، ساختمان، شرکت‌ها و انجام کارهای ساده نیز توسط نیروی کار روزمزد صورت می‌گیرد.

چرا کارلاین؟

در چنین مواقعی، یکی از مهم‌ترین دغدغه‌های کارفرمایان عدم داشتن شناخت کافی نسبت به نیروی کار روزمزد است که موجب عدم اعتماد به توانایی آنها می‌شود. به همین دلیل، بهره‌گیری از خدمات مجموعه کارلاین برای استخدام نیروی ثابت و روزمزد بهترین گزینه است. تیم کارلاین برای استخدام نیروهای خود تمام گزینش‌های اولیه، استعلام سوءپیشینه و عدم اعتیاد، استعلام محل زندگی، اخذ تضامین، آزمایشات طب کار و تست‌های روانشناسی را به دقت انجام می‌دهد. به علاوه، نیروهایی که از طرف این مجموعه به محل کار اعزام می‌شوند، آموزش‌های اولیه را گذرانده و کاملاً توجیه می‌شوند. این افراد از زمانی که کار خود را شروع می‌کنند، تحت پوشش بیمه تامین اجتماعی، بیمه مسئولیت با نام و بیمه تکمیلی قرار می‌گیرند.

تمامی سازمان‌ها می‌توانند با دریافت فاکتور رسمی که تحت پوشش بیمه تامین اجتماعی قرار دارد، نیروی کار ساده یا متخصص روزمزد مورد نظر خود را از طریق ثبت درخواست در وبسایت کارلاین یا تماس با شماره 021-74402 تامین فرمایند.

فایده کارلاین برای نیروی روزمزد چیست؟

متاسفانه بسیاری از مجموعه‌هایی که در زمینه تامین نیروی انسانی فعالیت دارند، تنها رضایت کارفرمایان را در نظر می‌گیرند و به نیازهای حیاتی نیروی کار توجه چندانی ندارد. اما ویژگی بسیار مهم کارلاین، حمایت از نیروها و پشتیبانی از کارفرمایان به صورت همزمان است.

این مجموعه، نیروهایی که مهارت یا تخصص ویژه‌ای ندارند را نیز استخدام کرده و امنیت شغلی آنها را تامین می‌کند. نیروهای کار روزمزد و ثابت کارلاین نیازی به پرداخت کمیسیون یا هر هزینه دیگر را ندارند و تحت پوشش بیمه قرار می‌گیرند. درآمد مطمئن، انعطاف‌پذیری در روزها و شیفت‌های کاری، آموزش و ارتقای شغلی از دیگر مزایای همکاری کارجویان با مجموعه کارلاین به شمار می‌رود.

افراد جویای کار می‌توانند در انواع سِمَت‌های شغلی مانند خدمات اداری، تشریفات، خدمات نظافتی، انبارداری، بسته‌بندی و جا به جایی، پیک موتوری، راننده، انبارگردانی و… در کارلاین مشغول به کار شوند. لازم به ذکر است که ارائه درخواست اشتغال در کارلاین تنها با ثبت نام رایگان در اپلیکیشن یا وبسایت این مجموعه صورت می‌گیرد.

انتهای پیام

 

مرتبط با : کارلاین
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز