استایل نوید محمد زاده در جشنواره فیلم فجر و 6 پیام اعتراضی آن + تصاویر

پوشش و استایل نوید محمد زاده بازیگر مستعد و مطرح کشور در سی و نهمین جشنواره فیلم فجر برداشت ها و تفسیرهایی در پی داشته که در نوع خود جذاب است.

به گزارش کاماپرس، استایل ها یا به زبان ساده تر پوشش ها و لباس هایی که نوید محمد زاده در مناسبت های مختلف از آنها استفاده می کند به دلیل تفاوت های فراوانی که با پوشش دیگر افراد حاضر در آن رویداد دارد، نظرها را جلب و گاه نیز جنجال هایی ایجاد می کند.

پوششی که وی در سی و نهمین جشنواره فیلم فجر با آن جلوی دوربین رسانه ها ظاهر شد نیز، متفاوت و جنجالی بود و برخی تحلیل ها و تفسیرها را در پی داشت. کانال شیک و پیک که در زمینه مد فعالیت می کند برخی نکات مهم در مورد استایل محمد زاده را برجسته کرده است که در ادامه آنها را مرور می‌کنیم.

1. ساختار شکنی در پوشش

استایل نوید محمد زاده مثل همیشه علاقه وی به ساختار شکنی را به نمایش گذاشت. همان طرو که احتمالا مد نظر او بود، تفاوت استایل این بازیگر مطرح با استایل های شیک و رسمی سایر حاضران در جشنواره بسیار به چشم آمد.

آریاک سفر

2. آشفتگی استایل محمد زاده؛ نمادی از آشفتگی مردم

آشفتگی بهترین صفتی است که می توان به استایل نوید در جشنواره داد و از نظر کارشناسان کانال شیک و پیک این آشفتگی نمادی از آشفتگی حال این روزهای مردم کشور است.

3. ژست ماتم زدگی در نحوه ایستادن محمد زاده

نوید محمد زاده با استایل متفاوت خود هنگام ایستادن جلوی دوربین ها نیز دست هایش را جلوی خود روی هم قرار داد و ژستی گرفت که معمولا صاحبان عزا چنین ژستی می گیرند.

4. کت گشاد ؛ نماد فقر

کتی که این بازیگر در استایل جشنواره ای خود برتن دارد به وضوح بر تن او بزرگ است و این موضوع نیز به نماد فقر و تنگدستی تعبیر شده است.

5. آستین گره ای ؛ نماد اسارت

محمد زاده آستین های کت اورسایز خود را هم به روی مچ ها گره زده است و این مدل از آستین را می توان به اسارت تعبیر کرد.

6. شلوار چروکیده؛ باز هم نمادی از فقر

نوید در استایل خود شلوار پیلی و کوتاهی به پا کرده که بسیار چروکیده است و این شلوار چروکیده نیز تعبیر به فقر و تنگدشتی شده است.

برای دسترسی سریعتر به اخبار مهم روز، عضو کانال تلگرام کاماپرس شوید. برای عضو شدن اینجا را کلیک کنید.

انتهای پیام

نرم افزار حسابداری
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

5 دیدگاه برای “استایل نوید محمد زاده در جشنواره فیلم فجر و 6 پیام اعتراضی آن + تصاویر

  1. حمید گفته:

    آفرین به خودم که نوید جان رو خوب شناختم،همشهریای ظاهر بین که کلی نظرات منحرف دادند،من که گفتم ایشون داره به شرایط جامعه اعتراض میکنه،بارک اله به خودم ونوید جان

  2. جلال اریان گفته:

    نوید سمبل شرافت وانسانی واستقلال فکر واستراحت واسوه هنرمندانی هنرمندان است ،هم با هنرش هم با بازیگریش و هم انتخاب استایلش همه را رهنمون است ، درود براین بزرگ مرد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز