استاندارد E-Mark تایر چیست؟ / قیمت لاستیک بارز پژو پارس

استانداردهای مختلفی در سراسر جهان برای تولید و عرضه محصولات وجود دارد که استاندارد E-Mark یکی از آنها است. استاندارد E-Mark از جمله استانداردهای معتبر در زمینه تولید لاستیک است و تایرهایی که به اروپا صادر می‌شوند باید دارای این گواهی باشند.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار لاستیک و تایر، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، لاستیک بارز پژو پارس و انواع دیگر خودروهای ایرانی و خارجی دارای استاندارد E-Mark هستند. سوال اینجاست که مشخصه تایرهایی که این گواهی را دارند چیست؟

ویژگی‌های استاندارد E-Mark

هر وسیله نقلیه‌ای مانند خودروهای سواری، موتور سیکلت، کامیون و… و تمامی محصولات جانبی مانند لاستیک، ترمز، کیسه هوا، لوله اگزوز و… می‌توانند این گواهی را دریافت نمایند. گواهی E-Mark نشان می‌دهد که تولیدکنندگان سیستم‌های خودروی موتوری، اجزای سازنده و قطعات فنی این محصولات را مطابق با الزامات اساسی از نظر ایمنی و حفاظت از محیط زیست می‌سازند. همچنین، این استاندارد مقاومت غلتشی، نویز یا آلودگی صوتی تایر و میزان چسبندگی لاستیک بر روی سطح جاده را نیز در نظر می‌گیرد. بنابراین، لاستیک‌هایی که دارای گواهی E-Mark هستند، باعث کاهش مصرف سوخت می‌شوند و در دراز مدت به توان فنی خودرو کمک بسزایی می‌کنند.

نحوه صدور گواهی E-Mark

تولیدکنندگان برای دریافت استاندارد E-Mark باید تحت نظر سازمان‌ها و نهادهای ذی‌صلاح کشورهای اروپایی باشند. تمامی این کشورها عضو اتحادیه اروپا هستند و محصولاتی که این استاندارد را دریافت می‌کنند اجازه استفاده در کشورهای اروپایی را دارند.

آریاک سفر

نکته جالب توجه این است که تمامی رانندگان خودروهای داخلی و خارج می‌توانند با پرداخت هزینه به صرفه از لاستیک‌های بارز استفاده کنند و از داشتن استاندارد E-Mark اطمینان داشته باشند. بسیاری از گروه محصولات شرکت بارز مانند SUV، PCR، TBR و UHP موفق به کسب این گواهی از اتحادیه اروپا شده‌اند.

بهترین لاستیک برای پژو پارس

معمولاً رانندگان پژو پارس بعد از مدتی با سر و صدای اتاقک خودرو مواجه می‌شوند و نمی‌دانند که باید چه اقدامی انجام بدهند. یکی از راه‌های جلوگیری از ایجاد سر و صدای اتاقک ماشین، استفاده از لاستیک با کیفیت و مناسب است. باید توجه داشت که سایز مناسب تایر برای خودروی پژو پارس 15/65/185 است و بهتر است از لاستیک‌های خیلی بزرگ و پهن استفاده نشود. معمولاً لاستیک بارز پژو پارس هم به لحاظ کیفیت و هم به لحاظ قیمت از پرطرفدارترین انتخاب‌های رانندگان این خودرو است. میزان ضربه‌گیری و ترمزگیری این لاستیک بسیار خوب است و در میان رقبای مشابه یک سر و گردن بالاتر است.

کسانی که قصد خرید لاستیک بارز را دارند می‌توانند بدون هیچگونه دردسر یا اتلاف وقت و با صرف هزینه بسیار پایین، لاستیک مورد نظر خود را از مجموعه لاستیک فروش تهیه کنند. لیست قیمت تایرهای بارز از فروشگاه لاستیک فروش به شرح زیر است؛

لازم به ذکر است قیمت‌های درج شده مربوط به یک جفت لاستیک و قیمت بین همکار در بازار تهران است.

انتهای پیام

 

مرتبط با : لاستیک فروش
نرم افزار حسابداری
آسیاتک
آیرومارت-کاماپرس
کاراپلاس-کاماپرس
آریاک سفر
ایمالز
همراه مکانیک-کاماپرس
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز