استارتاپ دلیل ایران به هلدینگ سرمایه‌گذاری تا فردا پیوست

شرکت تدبیر انتخاب فردا به عنوان سرمایه‌گذار به استارتاپ دلیل ایران پیوست و با این سرمایه‌گذاری، دو شرکت هم آوار و خدمات انفورماتیک از سهامداری این استارتاپ خارج شدند.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، استارتاپ دلیل ایران پلتفرمی است که به ایجاد بستری برای ارتباط و تعامل خدمت دهندگان ایرانی و گردگشران عرب زبان می‌پردازد. دلیل ایران به عنوان یکی از استارتاپ‌های دوره نخست شتابدهی آی‌فینک است که به تازگی موفق شده تا شرکت تدبیر انتخاب فردا یا همان تا فردا را به عنوان سرمایه‌گذار در مجموعه خود داشته باشد.

بیشتر بخوانید:

همزمان با سرمایه‌گذاری شرکت تدبیر انتخاب فردا که در روز 18 بهمن در جریان مراسمی در کارخانه نوآوری آزاد با انعقاد قراردادی رسمی شد، استارتاپ دلیل ایران به هلدینگ سرمایه‌گذاری تا فردا پیسوت و دو شرکت هم آوا و شرکت خدمات انفورماتیک از ساختار سهامداری این استارتاپ کنار رفتند.

آریاک سفر

رضا کلانتری نژاد، بنیان گذار و مدیرعامل شرکت هم آوا  هم در جریان مراسم و هم در صفحه اینستاگرامی خود، همکاری با استارتاپ دلیل ایران را تحقق یکی از رویاهای حوزه نوآوری کشور، مبنی بر کمک به صنایع بزرگ برای تعالی کشور دانست و از  آن به عنوان روزی ماندگار در تاریخ زیست بوم نوآوری یاد کرد.

کلانتری نژاد ضمن تاکید بر پیشرو بودن شرکت خدمات انفورماتیک در حوزه نوآوری، از تلاش‌های این شرکت و استفاده از اکوسیستم نوآوری و همچنین حمایتش از جوانانی که قدم در مسیر گذاشته‌اند، قدردانی کرد.

مدیرعامل شرکت هم آوا در ادامه به اهمیت استارتاپ‌هایی مانند دلیل ایران برای اکوسیستم نوآوری اشاره کرد که بر روی ایده‌های بین‌المللی کار می‌کنند و همکاری دلیل ایران و تا فردا را ماحصل بستری دانست که شرکت خدمات انفورماتیک در مرکز نوآوری آی‌فینک ایجاد کرده است.

همچنین یاسرالخیرو، بنیان گذار دلیل ایران، ضمن قدردانی از حمایت شرکت خدمات انفورماتیک (آی‌فینک) و هم آوا در این دوسال، نسبت به شروع مجدد منطبق با قرارداد منعقد شده با تا فردا اظهار امیدواری کرد.

بنابر اظهارات بنیان‌گذار دلیل فردا، هدف 3 سال آینده این استارتاپ انجام 20 میلیون دلار تراکنش با تمرکز بر گردشگری سلامت خواهد بود. به این صورت که دلیل فردا قصد دارد تا با تعامل با بیمارستان‌ها و حذف واسطه‌ها، خدمات درمان با قیمت‌های واقعی و مناسب را برای گردشگران فراهم کند.‌ در واقع این استارتاپ به ارائه خدمات در تسهیل مالی و ارتباط با بیمارستان‌ها می‌پردازد. ضمن این‌که هدف اول استارتاپ دلیل فردا در اجرایی کردن این طرح، کشور عراق و گردشگرانی است که ویزای ورود به ایران دارند.

قرارداد منعقد شده در روز دوشنبه این هفته، میان چهار شرکت خدمات انفورماتیک فرادیس گستر کیش یا همان آی‌فینک، هم آوا، تافردا و دلیل ایران در جایگاه حامی، سرمایه گذار و پلتفرم ارائه دهنده خدمت امضا شد.

گفتنی است، دلیل ایران یکی از استارتاپ‌های دوره نخست شتابدهی آی‌فینک است؛ آی‌فینک که راهبری آن توسط شرکت فرادیس گستر کیش و کارخانه نوآوری هم آوا انجام می‌شود، به اجرای برنامه‌های شناسایی، شکل دهی وشتاب‌دهی استارتاپ‌هایی می‌پردازد و راه‌حل‌های نوآورانه و فناورانه برای حل مسائل فینتک و در تطابق با روندهای فناوری ارائه می‌کنند.

مرتبط با : دلیل ایران
نرم افزار حسابداری
ایمالز
همراه مکانیک-کاماپرس
آسیاتک
کاراپلاس-کاماپرس
آریاک سفر
آیرومارت-کاماپرس
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز