از مجموعه فناوری همراه پیدا چه می‌دانید؟

شرکت فناوری همراه پیدا – سهامی خاص- سال 1395 آغاز به کار کرد. هدف از ایجاد این مجموعه، توسعه تجاری کسب و کارهای استارتاپی در حوزه فناوری اطلاعات بود. این شرکت در حوزه مشاوره و مدیریت محصول، بازاریابی و فروش خدمات و توسعه تجاری و به خصوص پرداخت موبایلی مشغول به کار است.

کاماپرس در ادامه ۷ نکته از این مجموعه را بیان می‌کند که برای فعالان حوزه پرداخت و فناوری اطلاعات و علاقمندان جالب خواهد بود؛

1. شرکت فناوری همراه پیدا- سهامی خاص- در حال حاضر با مدیریت امین آقاجانی فعالیت می‌کند. آقاجانی پیش از این سابقه همکاری با مجموعه‌های حاسب سیستم، فناپ و رهنما و راه‌اندازی استارتاپی در حوزه بازاریابی دیجیتال به نام ادشات و … را در کارنامه خود دارد.

2. تعداد کارکنان این مجموعه 7 نفر اعلام شد. این شرکت فعالیت خود در حوزه بانکداری الکترونیک و پرداخت موبایلی را با ارائه و توسعه اپلیکیشن «همراه کارت» آغاز کرد.

۳. همراه کارت نرم افزاری رایگان برای انجام امور روزمره بانکی است و به وسیله آن می‌توان اقداماتی مانند انتقال وجه کارت به کارت از مبدا 25 بانک، خرید شارژ و اینترنت و… را انجام داد. اکنون همراه کارت به بیش از 3 میلیون کاربر خدمات ارائه می‌دهد.

آریاک سفر

۴. خدمت دیگر همراه پیدا- سهامی خاص- ارائه پلتفرم «آریو» است. آریو مرجعی برای خرید و دانلود نسخه دیجیتال بازی‌های ویدئویی برای کامپیوترهای شخصی و تلفن همراه اعلام شد. کاربران با استفاده از این پلتفرم می‌توانند به نصب و دریافت بازی‌های ویدئویی و بحث و تبادل نظر با کاربران در خصوص بازی‌های موردنظر بپردازند.

۵. بانک آینده، مجموعه رهیاب رایان فردا- با مسئولیت محدود- و شرکت تجارت الکترونیکی ارتباط فردا از همکاران این مجموعه هستند.

۶. این شرکت تاکنون با واحد قلک یاوری همکاری داشته است. همچنین همراه پیدا- سهامی خاص- در اپلیکیشن همراه کارت خود قسمت نیکوکاری را برای حمایت از مراکز خیریه و کمک به آن‌ها ایجاد کرده است.

۷. مشتریان این مجموعه عموم مردم که نیازمند دریافت خدمات پرداخت هستند و افرادی که به کسب‌ و کارهای اینترنتی نیاز دارند، اعلام شدند.

مرتبط با : همراه کارت
نرم افزار حسابداری
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز