از شلوار دیجی‌کالا تا فرنی دهاتی

انتشار یک توئیت با مایه طنز توسط یکی از کاربران توئیتر کافی بود تا برندهای بزرگ تجاری با هوشمندی آن را تبدیل به یک موقعیت تبلیغاتی کنند.

به گزارش کاماپرس، چند روز پیش، کاربری با نام «Marybttk» با انتشار توئیتی با محتوای طنز در حساب توئیتر خود نوشت: «یه شلوار دارم، اسمش شلوار دیجی‌کالاست. یه گوشه گذاشتمش، دیجی‌کالا که زنگ می‌زنه می‌رم پایین بسته رو تحویل می‌گیرم.»

همین توئیت کافی بود تا رشته‌توئیت‌هایی میان برندهای بزرگ تجاری رد و بدل شود تا قدرت مارکتینگ و موقعیت‌شناسی برندها در کشور محکی جدی بخورد، هرچند با چاشنی طنز!

آغازکننده این بازی تبلیغاتی «فیلیمو» بود. مسئولان مارکتینگ این برند با دست‌آویز قرار دادن توئیت ارسالی، نوشتند: «اگر برای فیلیمو دیدن شلواری کنار نگذاشتید، ما اجازه داریم قشنگ‌ترینش رو براتون بفرستیم؟

آریاک سفر

فیلیمو که تصور می‌کرد بازی با تقدیم کردن یک شلوار پایان خواهد یافت، با توئیتی طعنه‌آمیز از دیجی‌کالا روبه‌رو شد.

دیجی‌کالا در توئیتی که خطاب به فیلیمو منتشر شده بود، نوشت: «فیلیمو جان از اینجا می‌تونی شلوار خانوم رو بگیری.»

طولی نکشید تا «آپ» هم با ارسال توئیتی خطاب به «دیجی‌کالا»، «فیلیمو» و کاربر ارسال‌کننده توئیت اول، وارد بازی شد. آپ در این توئیت نوشت: «ولی خوبی کار با آپ اینه که لباس خاصی نیاز نداره. 😁»

«جاباما» هم که فرصت را مناسب می‌دید، وارد گود شد تا حوزه هتل و گردشگری هم در این میان نماینده‌ای داشته باشد. جاباما در توئیت خود نوشت: «اگه دغدغه لباستون حل شد و مشکل جا داشتید، جاباما 😎😁👍🏻»

اما زمانی که هیچ‌کس تصورش را هم نمی‌کرد، «کاله» سروکله‌اش پیدا شد تا توئیت‌یازی برندها جذاب‌تر شود. کاله در این توئیت نوشت: «اگه از جاباما ویلا تو گیلان و مازندران گرفتین، بشینین جلوی فیلیمو با شلوار دیجی‌کالا بستنی کاله بخورین، سفارش بدین ما میاریم دم در.»

در نهایت اما این «دهاتی» بود که قائله را ختم کرد. این شرکت در آخرین توئیت این رشته‌پیام‌ها نوشت: «اگر توئیت زدناتون تموم شد بیاین، فرنی سرد شد.»

پایان پیام

مرتبط با : دیجی کالافیلیمو
نرم افزار حسابداری
آریاک سفر
آیرومارت-کاماپرس
آسیاتک
کاراپلاس-کاماپرس
همراه مکانیک-کاماپرس
ایمالز
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

1 دیدگاه برای “از شلوار دیجی‌کالا تا فرنی دهاتی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز