از خبرنگاران تست رایگان کرونا گرفته شد

تست کرونا
لست سکند

کمپین فرشتگان زمینی گلدیران با هدف قدردانی از کادر زحمتکش درمان در فرمت رسانه محیطی و تیزر تلویزیونی از اسفندماه 98 تا اوایل اردیبهشت 99 در معرض نمایش قرار گرفت. در این کمپین که با پیام در خانه ماندن و حفظ سلامتی خود و دیگران طراحی شده بود، از کادر درمان (فرشتگان زمینی) و تلاش بی‌وقفه‌شان در مهار بیماری کرونا، تشکر ویژه شد. فرشتگان زمینی واژه‌ای بود که در قبال صبوری و مقاومت کادر درمان و همراهی خانواده‌‌شان به این عزیزان نسبت داده شد.

به گزارش کاماپرس، با فرارسیدن روز خبرنگار گلدیران با طرحی ویژه از خبرنگاران نیز تجلیل کرد. گلدیران از فعالان حوزه رسانه دعوت کرد تا با حضور در ساختمان مشتریان گلدیران، در صورت تمایل تست رایگان کرونا انجام دهند.

ضمنا موارد مربوط به پروتکل‌های بهداشتی در ساختمان گلدیران رعایت شده و حاضران با انجام تست PCR می‌توانستند از شرایط سلامتی خود مطمئن شوند.

راز آسمان پایتخت

به گزارش دنیای اقتصاد، در حاشیه این مراسم امیرعباس کائینی، مدیرعامل شرکت صنایع گلدیران بیان کرد: ما همواره برای رسانه‌ها و خبرنگاران احترام زیادی قائل هستیم به همین واسطه از یک ماه گذشته تصمیم گرفتیم که برای روز خبرنگار به نحوی مناسب در شرایط کنونی از تلاشگران عرصه قلم تجلیل شایسته‌ای کنیم.

انتهای پیام

مرتبط با : گلدیران
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز