ارزش 1.65 تریلیون دلاری بازار رمزارزها محقق شد!

لست سکند

بیت کوین در مسیر افزایش قیمت همچنان به پیش می‌تازد. این رمزارز با رشد 221 دلاری که نسبت به دیروز داشت، به کانال قیمتی 41 هزار و 680 دلاری رسید. نرخ اتریوم نیز همزمان با بیت کوین افزایش پیدا کرد و از 2 هزار و 600 دلار بالاتر رفت.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ رمزارزها اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، باینانس، صرافی بزرگ ارزهای دیجیتالی جهان، پس از اعلام محدودیت جدید در برداشت‌ها، اکنون اعلام کرده که امکان استفاده از اهرم معاملات را برای کشورهای حوزه اتحادیه اروپا غیرفعال خواهد کرد. این مسئله روی رشد قیمتی بیت کوین موثر بود.

بسیاری از کشورهای جهان در حال برنامه ریزی برای ایجاد و به کار گرفتن ارز دیجیتالی ملی خود هستند. اخیرا رئیس جمهور اوکراین مجوز ایجاد ارز دیجیتالی این کشور را به بانک مرکزی داده است.

در ساعت‌های اولیه معاملات ارزهای دیجیتال، ارزش بازار آن‌ها 1.65 تریلیون دلار بود که نسبت به روز گذشته 1.56 درصد افزایش داشت. امروز صبح بسیاری از رمزارزهای معروف مانند دوج کوین، ریپل و کاردانو هم رشد ارزش داشتند.

راز آسمان پایتخت

پیش بینی قیمت 70 هزار دلاری برای بیت کوین

به گفته جردن بلفورت، ملقب به گرگ وال استریت و معامله‌گر مشهور بازارهای مالی، قیمت بیت کوین و اتریوم تا پایان سال جاری میلادی جهش پیدا خواهد کرد. او معتقد است قانون گذاری‌ها در فضای ارزهای دیجیتال، امکان پذیرش بیشتر آن‌ها را توسط عموم مردم رقم می‌زند! به نظر بلفورت نباید هدف‌های قیمتی غیرواقعی برای بیت کوین در نظر گرفت. این رمزارز پتانسیل تبدیل شدن به طلای دیجیتال را دارد.

جردن بلفورت معتقد است قیمت بیت کوین تا پایان سال 2021، به 45 هزار تا 70 هزار دلار خواهد رسید. اتریوم نیز در محدوده قیمتی 3 هزار و 700 تا 4 هزار و 500 دلار قرار خواهد گرفت. البته وی ابتدای سال جاری قیمت 100 هزار دلاری را برای بیت کوین پیش بینی کرده بود.

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز