ارزش پاسپورت قبرس شمالی چقدر است؟

لست سکند

امروزه مهاجرت به قبرس شمالی و اقامت در این کشور با توجه به مزایای بی‌شمار آن بسیار مورد استقبال واقع شده است. با وجود این، برای دریافت پاسپورت قبرس شمالی ، جز ازدواج با یک فرد قبرسی، راه دیگری وجود ندارد. اما آیا ارزش پاسپورت قبرس شمالی به قدری هست که متقاضیان تصمیم به چنین کاری بگیرند؟

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ مهاحرت و سرمایه گذاری، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، دریافت پاسپورت قبرس شمالی یک سال بعد از ازدواج با یکی از تبعه قبرس به صورت خودکار صورت می‌گیرد. با این حال، امکان دریافت اقامت دائم قبرس شمالی از طریق گرفتن کارت سفید در این کشور از راه‌های مختلف و تحت شرایطی فراهم شده است. کاماپرس در ادامه به بررسی فرایند دریافت کارت سفید و پاسپورت قبرس شمالی و همچنین ارزش پاسپورت قبرس شمالی می‌پردازد.

چرا اقامت قبرس شمالی؟

مهاجرت به قبرس شمالی و دریافت اقامت این کشور یکی از گزینه‌های راحت و کم هزینه مهاجرت به ویژه برای خانواده‌های ایرانی است. اقتصاد رو به رشد قبرس شمالی، هزینه‌های پایین زندگی، مالیات کم و قیمت‌های مناسب، قبرس را به سرزمین رویاها و بهشت سرمایه‌گذارها تبدیل کرده است. از دیگر مزایای اقامت قبرس سطح امنیت و سلامت بالای این کشور به ویژه برای تحصیل کودکان است.

راز آسمان پایتخت

دریافت پاسپورت قبرس شمالی

برخلاف تبلیغ‌ بسیاری از سایت‌ها و مجموعه‌های تجاری، دریافت پاسپورت قبرس شمالی تنها از طریق ازدواج با یک فرد قبرسی امکان‌پذیر است. پاسپورت قبرس شمالی یک سال بعد از ازدواج با یی از تبعه قبرس، به شکل خودکار و بدون هیچ قید و شرط دیگری برای فرد صادر خواهد شد.

برآورد ارزش پاسپورت قبرس شمالی

ارزش پاسپورت قبرس شمالی با توجه به عدم شناسایی آن به عنوان یک کشور مستقل، در حال حاضر به‌ شکلی است که تنها در کشور ترکیه به صورت کامل قابل استفاده است. با داشتن پاسپورت قبرس شمالی ، می‌توانید بدون ویزا به ترکیه سفر کنید. سفر به کشورهای آمریکا، انگلستان، فرانسه، قطر، امارات و تانزانیا نیز با پاسپورت قبرس شمالی با داشتن ویزای قبل سفر امکان‌پذیر است.

هزینه دریافت پاسپورت قبرس شمالی چقدر تمام می‌شود؟

دریافت پاسپورت قبرس شمالی برای افراد واجد شرایط چندان هزینه‌ای نداشته و در مجموع کمتر از 100 یورو تمام می‌شود. البته دریافت پاسپورت قبرس شمالی کار راحتی نیست و مهاجران باید ابتدا اقامت موقت و سپس اقامت سالیانه دریافت کنند.

هزینه مهاجرت به قبرس چقدر است؟

هزینه‌های مهاجرت به قبرس با توجه به مجموع هزینه‌های آشکار و نهان تعیین می‌شود. هزینه آشکار مهاجرت به قبرس شامل هزینه‌های مرتبط با بیمه درمان، آزمایش‌های خون و همچنین مالیات و تمبر برای صدور ویزا است. این رقم برای برای دانشجویان و خریداران املاک قبرس سالیانه تا 200 یورو و و برای صاحبان کسب و کار ماهیانه تا 200 یورو است.

هزینه‌های نهان مهاجرت به قبرس نیز شامل مواردی است که برای حضور در قبرس مورد نیاز است؛ مثلا در مهاجرت تحصیلی بخشی از هزینه‌ها برای شهریه دانشگاه، خوابگاه و غیره خرج می‌شود.

هزینه‌های زندگی در قبرس شمالی چقدر است؟

حداقل حقوق دریافتی در قبرس شمالی 500 دلار است که برای فردی که دارای مسکن بوده و نیاز به پرداخت قسط ندارد، برای داشتن یک زندگی متوسط رو به بالا کاملا مناسب است. البته این حقوق برای زوج‌هایی که هر دو شاغل هستند به میزان 1000 دلار در ماه می‌رسد که حتی برای پرداخت قسط و اجاره همراه با داشتن یک زندگی با رفاه نسبی نیز کفایت می‌کند.

مشاوره اقامت و دریافت پاسپورت قبرس شمالی با مجموعه آسمان قبرس

برای اقدام به مهاجرت به قبرس شمالی به هیچ‌گونه قول یا وعده‌ای از سوی مجموعه‌ها برای دریافت پاسپورت قبرس شمالی اعتماد نکنید؛ بهترین گزینه در این شرایط مشورت با کارشناسان آگاه و قابل اعتماد برای اتخاذ بهترین تصمیم است.

مجموعه آسمان قبرس با برخورداری از تیمی حرفه‌ای و کاربلد از کارشناسان در زمینه‌های گوناگون، خدمات ویژه‌ای از جمله ارائه مشاوره برای دریافت پاسپورت قبرس و کارت سفید و اقامت دائم قبرس شمالی را فراهم کرده است. از دیگر خدمات مجموعه آسمان قبرس می‌توان به انجام امور مهاجرت، تحصیل، سرمایه‌گذاری، خرید ملک، برگزاری انواع سمینار، جشن عروسی، ماه عسل و غیره اشاره کرد.

مرتبط با : آسمان قبرس
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز