ارزش خرید آیفون دست دوم بیشتر است یا اندروید نو؟

پایبند بودن به سیستم عامل آی او اس شاید این سوال را برای برخی عاشقان اپل ایجاد کند که خرید آیفون دست دوم منطقی‌تر است یا خرید گوشی موبایل اندروید نو؟!

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار موبایل، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، برخی اوقات علاقمندان به سیستم عامل آی او اس بودجه‌ای برای خرید گوشی آیفون مدل بالا نو ندارند و از آنجایی که به این سیستم عامل پایبند هستند و کار با سیستم عامل اندروید برایشان سخت است؛ نیاز دارند تا مدل‌های دست دوم آیفونی که ارزش خرید دارند را بشناسند.

مهدی شجاری در ویدیویی سعی کرده چالش‌های خرید آیفون دست دوم  را در مقابل خرید اندروید نو بررسی کند.

در این ویدیو متوجه خواهید شد که چه آیفونی ارزش خرید دارد و در برابر هر کدام مدل آیفون چه مدل‌هایی از اندروید رقابت می‌کنند. گفتنی است برخی افراد برای سوشال مدیا و استفاده از آن نیز به دنبال گوشی مناسب هستند که این ویدیو می‌تواند برای این افراد نیز کمک‌کننده باشد.

آریاک سفر

لازم به ذکر است با تماشای این ویدیو قیمت حدودی آیفون‌های دست دوم را متوجه خواهید شد و می‌توانید نسبت به بودجه‌تان تصمیم بگیرید که آیفون دست دوم بخرید یا اندروید نو.

آل دیجیتال 

فروشگاه اینترنتی آل دیجیتال که یکی از قدیمی ترین فروشگاه های اینترنتی ایران بشمار میرود بخشی با عنوان allBay در سایت خود دارد که کاربران گوشی های خود را در آن ثبت آگهی میکنند و میتوانید تحت نظارت آل دیجیتال گوشی دست دوم بخرید یا بفروشید.

انتهای پیام

 

مرتبط با : آل دیجیتالاپل
نرم افزار حسابداری
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز