ارزش بازار رمزارزها 2.7 تریلیون دلاری شد!

بیت کوین از اواخر روز گذشته مجددا روند حرکتی خود را به کانال‌های بالاتر قیمتی آغاز کرد و در محدوده 63 هزار دلاری قرار گرفت. هم اکنون این رمزارز معروف به قیمت 63 هزار و 39 دلاری دست پیدا کرده که نسبت به آخرین نرخ معاملاتی روز گذشته 227 دلار کاهش داشته است. روز گذشته بازار رمزارزها رکوردشکنی بسیار خوبی داشت و امیدها را برای ادامه روند افزایش قیمتی بیت کوین و دیگر ارزهای دیجیتال بیشتر کرد.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ رمزارها اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، ارزش بازار ارزهای دیجیتال در روز گذشته برای نخستین بار به مرز 2.7 تریلیون دلار رسید. این رکورد برای اولین بار در تاریخ بازار رمزارزها ثبت شد. بازار کریپتو در روز گذشته با رشد 2.3 درصدی نسبت به روز قبل، بالاتر از مرز 2.7 تریلیون دلاری قرار گرفت. طبق آمار ارائه شده در روز گذشته، تقریبا 138 میلیارد دلار در بازار جهانی ارزهای مجازی پول جا به جا شد.

از تازه‌ترین اتفاقات دنیای رمزارزها باخبر شوید:

آریاک سفر

پیش بینی دیگر از پلن بی درباره قیمت بیت کوین

هنوز هم بازار پیش بینی قیمتی بیت کوین گرم است و تحلیلگران و کارشناسان نرخ‌های متفاوتی را برای این ارز دیجیتال برآورد می‌کنند. پلن بی یکی از افرادی است که پیش بینی‌های او بسیار مورد توجه سرمایه گذاران بازار بیت کوین قرار دارد. بیت کوین ماه اکتبر در قیمتی بسته شد که 3 درصد کمتر از پیش بینی 63 هزار دلاری پلن بی بود. با این حال، بار دیگر پلن بی اعلام کرده که بیت کوین تا پایان ماه جاری میلادی احتمالا به مرز 98 هزار دلاری خواهد رسید.

وی پیش بینی کرده که قیمت بیت کوین در 30 روز آینده احتمالا تا 60 درصد رشد خواهد داشت و به کانال 100 هزار دلاری نزدیک خواهد شد. پیش بینی‌های پلن بی در مورد قیمت نهایی بیت کوین برای ماه سپتامبر بسیار دقیق و برای ماه اکتبر هم به قیمت واقعی نزدیک بود.

نرم افزار حسابداری
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز