ارزان ترین یخچال فریزر اسنوا در بازار چند؟

شرکت اسنوا حدود 25 درصد از بازار لوازم خانگی کشور را در اختیار دارد و محصولات مختلفی از جمله اجاق‌گاز، یخچال‌وفریزر، تلویزیون، لباسشویی و … تولید می‌کند.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

یخچال‌و‌فریزرهای اسنوا از جمله محصولات این برند است که در انواع مختلفی تولید و عرضه می‌شود. در ادامه کاماپرس با جستجو در سایت اسنوا، ارزان‌ترین یخچال‌و‌فریزرهای این شرکت را معرفی و بررسی می‌کند.

یخچال و فریزر فیت 0250 ال دبلیو

این مدل یخچال اسنوا از نوع فریزر پایین بوده و اندازه آن 24 فوت است. گنجایش کل دستگاه 367 لیتر است که 100 لیتر آن متعلق به قسمت فریزر است. از دیگر ویژگی‌های این دستگاه سیستم ضدبرفک نوفراست، سیستم انجماد سریع و وجود آبسردکن است. قیمت این محصول 11 میلیون و 800 هزار تومان است.

آریاک سفر

 

یخچال‌وفریزر سری فیت مدل 0250 تی آی

گنجایش این یخچال نیز همانند مورد قبلی 367 لیتر است و رده مصرف انرژی آ + دارد. این دستگاه مجهز به حالت کاهش مصرف انرژی هوشمند و سیستم انجماد سریع است. این محصول 100 درصد بدون برفک و قیمت آن در سایت اسنوا 12 میلیون و 100 هزارتومان است.

یخچال‌وفریزر سری نیو مورانو مدل 0275 اس دبلیو

فریزر این دستگاه در قیمت بالا قرار دارد و از نوع بدون کشو است. گنجایش کل یخچال‌وفریزر 400 لیتر است. فریزر آن از نوع بدون برفک بوده و مجهز به حسگرهای تشخیص دمای داخلی است. آبسرد ن مخزنی بر روی درب یخچال قرار دارد. محفظه مخصوص نگهداری میوه و سبزیجات و لبنیات داخل یخچال تعبیه شده است. قیمت این محصول 19 میلیون 300 هزار تومان است.

یخچال‌وفریزر سایدبای‌ساید 2261 جی دبلیو اسنوا

یخچال‌وفریزر سری هارمونی اسنوا از نوع توکار است. سیستم سرمایش هوشمند به کار رفته در این یخچال سرما را به صورت یکنواخت در سراسر فضای یخچال منتشر می‌کند. کمپرسور اینورتر موجود در یخچال سبب شده تا صدای موتور در کم‌ترین حالت ممکن باشد. گنجایش کل این یخچال‌وفریزر 591 لیتر است. قیمت این محصول اسنوا 33 میلیون و 400 هزارتومان است.

بیشتربخوانید:

یخچال‌وفریزر سایدبای‌ساید 2322 جی دبلیو هایپر

سیستم متال کولینگ به کار رفته در این یخچال باعث عدم هدر رفت سرما شده است. بار خانگی تعبیه شده در دستگاه فضایی مناسب برای قرار دادن نوشیدنی‌های مختلف است. در قسمت فریزر محفظه‌هایی مخصوص نگهداری گوشت وجود دارد. این یخچال مجهز به گردش هوای سه بعدی، سرمایش دوگانه و سیستم کاهش صدا در شب است. قیمت این یخچال‌وفریزر حدود 41 میلیون تومان است.

انتهای پیام

مرتبط با : اسنوا
نرم افزار حسابداری
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز