ارزان ترین یخچال و فریزر و اجاق گاز در بازار چند؟

افزایش قیمت لوازم خانگی با وجود انتقاداتی که به این امر توسط مسئولان دولتی انجام شده و وعده هایی که برای تعادل بخشی به بازار داده شده ادامه دارد و پرداخت قیمت ارزان ترین لوازم خانگی از توان بسیاری از اقشار مردم خارج است.

به گزارش کاماپرس، آشفتگی قیمت ها در بازار لوازم خانگی از لوازم ضروری و پرتقاضایی مثل یخچال و ماشین لباسشویی گذشته و اخیرا به برخی کالاها مثل پکیج رسیده است چنان که رئیس اتحادیه فروشندگان لوازم خانگی از نابسامانی در بازار پکیج خبر داده و می گوید: نامه‌ای به سازمان حمایت برای جلوگیری از صادرات پکیج ارسال کردیم، چرا که در حال حاضر تولید این محصول کفاف تقاضای مصرف‌کننده داخلی را نمی‌دهد و صادرات حتی برای ارزآوری هم نباید انجام شود.

مشخص نیست در حال حاضر لوازم خانگی داخلی مثل یخچال و ماشین لباسشویی هم بازار عمده صادراتی دارند یا خیر و اگر دارند باید صادرات این کالا به خارج نیز به فوریت متوقف شود چرا که در بازار لوازم خانگی این کالاها با قیمت هایی به مشتریان عرضه می شود که کمتر متقاضی توان خرید آنها را دارد.

در ادامه قیمت برخی از ارزان ترین لوازم خانگی را موجود در بازار را بر اساس اعلام باشگاه خبرنگاران جوان مرور می کنیم. بررسی قیمت ها نشان می دهد برای خرید ارزان ترین یخچال و فریزرهای موجود در بازار باید 5 میلیون و 330 هزار تومان و برای خرید ارزان ترین اجاق گازها باید حدود یک میلیون 750 هزار تومان پرداخت کنید.

ارزان ترین یخچال و فریزرهای بازار

آریاک سفر

یخچال و فریزر فیلور مدل PR380TM قیمت ۵,۳۳۰,۰۰۰ تومان

یخچال و فریزر امرسان مدلBFN20D321 قیمت       ۶,۸۷۰,۰۰۰ تومان

یخچال و فریزر التتو مدل NC700DN قیمت ۷,۷۷۵,۰۰۰ تومان

ارزان ترین اجاق گازها

اجاق گاز ارج خزر مدل فلش قیمت ۱,۷۵۷,۵۰۰ تومان

اجاق گاز نگین پارس کد 525      قیمت ۱,۸۰۰,۰۰۰ تومان

اجاق گاز لوپز مدل 19000         قیمت ۲,۱۸۳,۰۰۰ تومان

برای دسترسی سریعتر به اخبار مهم  روز، عضو کانال تلگرام کاماپرس شوید. برای عضو شدن اینجا را کلیک کنید.

انتهای پیام

نرم افزار حسابداری
آریاک سفر
ایمالز
آسیاتک
همراه مکانیک-کاماپرس
آیرومارت-کاماپرس
کاراپلاس-کاماپرس
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز