ارزان ترین یخچال فریزرهای زیر 6 میلیونی بازار چند؟

یخچال فریزر از ضروری ترین لوازم خانگی است که با گران شدن ارز قیمت های نجومی در برندهای مطرح آن را شاهد هستیم اما ارزان ترین یخچال فریزرهای بازار که برند شاخصی ندارند نیز می توانند برطرف کننده نیازهای اقشار فراوانی باشند.

به گزارش کاماپرس، گرانی لوازم خانگی امکان خرید لوازم خانگی از برندهای مطرح – مثل سامسونگ، ال جی ، بوش ، فریجیدر و … – را از مردم سلب کرد. خرید یخچال فریزرهای سامسونگ تا چند سال پیش برای اقشار متوسط کاملا امکان پذیر بود اما در حال حاضر این امکان برای بسیاری از آنها از بین رفته و باید به یخچال فریزرهایی که برند چندان شاخصی ندارند، اکتفا کنند.

البته خرید همین یخچال فریزرهایی که از آنها به عنوان ارزان ترین های بازار یاد می شود هم برای بسیاری اقشار امکان پذیر نیست چرا که یک یخچال کوچک ساخت داخل که ارزان ترین یخچال بازار به شمار می رود اکنون 2 میلیون و 800 هزار تومان قیمت دارد در حالی که حقوق دریافتی یک کارگر نیز اکنون تقریبا در همین سطح است.

ارزان ترین یخچال فریزر بازار؛ 4 میلیون و 600 هزار تومان

بر اساس گزارشی که اقتصاد آنلاین منتشر کرده است در حال حاضر یخچال سینجر مدل ۵۹۹R به قیمت ۲ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان به فروش می‌رود. همچنین اگر به دنبال یخچال ارزان قیمت تر هستید برند ایستکول یخچالی با مدل۸۳۵ TM تولید می کند که قیمت آن ۲ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان است.

آریاک سفر

پلار نیز یک یخچال ارزان قیمت دارد که مدل آن ۶۲ R و قیمت آن ۲ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان است.  یورو استار سازنده ارزان ترین یخچال و فریزر بازار است که مدل آن slr ۴۵w و قیمت آن ۴ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان است.

یخچال فریزر بعدی ارزان قیمت را شرکت برفاب میسازد که قیمت آن ۵ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان است. ضمنا شرکت امرسان یک مدل یخچال فریزر ارزان قیمت به قیمت ۵ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان و شرکت آزمایش یک مدل یخچال و فریزر ارزان قیمت به قیمت ۵ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان به بازار عرضه می کنند.

اخبار مهم بازارها را بخوانید:

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار بازارها، عضو کانال تلگرام کاماپرس شوید. برای عضو شدن اینجا را کلیک کنید.

انتهای پیام
مرتبط با : برفابپلارسینجر
نرم افزار حسابداری
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز