ارزان ترین یخچال فریزرهای بازار چند؟

با اینکه قیمت یخچال و فریزر در چند ماه گذشته افزایش زیادی داشته است، اما هنوز هم می توان با ۲ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان یک یخچال آرابهین پارس را خریداری کرد.

به گزارش کاماپرس، یخچال فریزر های خارجی بعد از افزایش قیمت دلار در چند ماه گذشته رکوردار گرانی در بازار لوازم خانگی هستند. با اینکه بیشتر برندهای خارجی سهم زیادی در این گرانی ها داشتند تا تولیدات داخل کشور، اما یخچال فریزرهای تولید داخل هم بعد از گرانی دلار در یک مسیر صعودی قرار گرفتند. با این حال هنوز هم ارزان ترین یخچال فریزرهای بازار را باید از بین تولیدات وطنی پیدا کرد.

ارزان ترین یخچالهای بازار

یکی از ارزان ترین یخچال فریزر های بازار یخچال آرابهین پارس است که با قیمت ۲ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان به فروش می رسد. یخچال پلار مدل R62 هم با قیمت ۲ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان فروخته می شود.

قیمت یخچال فریزر یور استار مدل SLR55S هم حدود ۴ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان است. یخچال فریزر امرسان مدل TF1T220 هم با قیمت ۴ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان معامله می شود.

آریاک سفر

یخچال فریزر الکترواستیل مدل ES11 هم با قیمت ۴ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان در بازار لوازم خانگی به فروش می رسد. یخچال فریزر امرسان مدل TF11T220 هم حدود ۴ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان قیمت دارد.

یخچال فریزر فیلور مدل RPD-COL-13 هم با قیمت ۵ میلیون تومان فروخته می شود. یخچال فریزر سینجر مدل T5599 هم با قیمت ۵ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان در بازار لوازم خانگی به فروش می رسد.

برای دسترسی سریعتر به اخبار مهم روز، عضو کانال تلگرام کاماپرس شوید. برای عضو شدن اینجا را کلیک کنید.

مرتبط با : الکترواستیلامرسانپارسفیلور
نرم افزار حسابداری
کاراپلاس-کاماپرس
آسیاتک
ایمالز
همراه مکانیک-کاماپرس
آریاک سفر
آیرومارت-کاماپرس
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز