ارزان ترین گوشی وان پلاس در بازار چند است؟

لست سکند

شرکت وان پلاس یکی از کمپانی های چینی موفق در حوزه تلفن همراه است که در ایران هم طرفداران خاص خودش را دارد، در حال حاضر ارزان ترین گوشی این برند در بازار مربوط به مدل OnePlus 5T 64GB است که قیمت آن 6 میلیون و 200 هزار تومان است.

به گزارش کاماپرس، اگرچه شرکت وان پلاس به تازگی یکی از برندهای محبوب تلفن همراه شده اما پیش از این در حوزه موبایل فعالیت داشته، وان پلاس توسط دو فرد با نام های کارل پی (Carl Pei) و پیت لاوو (Pete Lau) پایه‌گذاری شده است و در حالی که هیچ‌وقت به طور رسمی گفته نشده که اوپو و وان پلاس یک کمپانی بوده و با هم مشارکت دارند، اما درواقع پیت لاوو(موسس وان پلاس) نائب رئیس شرکت اوپو هم هست.
گوشی های وان پلاس از بستر سخت افزاری قدرتمندی بهره‌ می‌برند و هر سال توان رقابت سخت افزاری با پرچمداران شرکت های اندرویدی دیگر همچون هواوی، سامسونگ، ال جی و غیره را ارائه می‌کنند اگرچه طبق سیاست های این شرکت از نظر قیمت به مراتب مقرون به صرفه‌تر از سایر پرچمداران اندرویدی هستند.
یکی از دلایل موفقیت این شرکت در جذب مشتری به ارتباط مناسب این شرکت با مشتریانش بازمی گردد، شرکت وان پلاس اگرچه در تبلیغات چندان موفق عمل نکرده اما مقامات شرکت وان پلاس عموما در تمام موارد به صحبت های مشتریان و طرفدارانشان گوش می‌دهند و پاسخ تمام سوالات و نظراتی را که طرفدارانشان ارسال می‌کنند، مستقیما ارائه می دهند.
درحالی که گوشی های شرکت وان پلاس طرفداران متعدد و منحصر به فرد خود را دارد، اما گاهی خبرهای عجیبی در مورد عملکردهای این شرکت منتشر می شود، برای مثال این کمپانی با اینکه که قول داده بود آپدیت اندروید 7 نوقا را برای گوشی وان پلاس 2 منتشر کند، از انتشار این بروزرسانی صرف نظر کرد و این موضوع منجر به شکایت خیلی از طرفدارانش شد.

ارزان ترین گوشی های وان پلاس

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، ارزانترین گوشی وان پلاس موجود در بازار OnePlus 5T 64GB است که 6 میلیون و 200 هزار تومان است، مدل بعدی ارزان قیمت وان پلاس، OnePlus 7 Pro-12/256GB است که 12 میلیون و 900 هزار تومان فروخته می شود، گوشی128/6 OnePlus 7 Pro هم 16 میلیون و 641 هزار تومان در اختیار مشتری قرار می گیرد.

راز آسمان پایتخت

مطالب مرتبط را بخوانید:

 

انتهای پیام

مرتبط با : وان پلاس
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز