ارزان ترین گوشی های 5G در بازار چند؟

گوشی موتورولا مدل Plus XT2075-3 با دو سیم کارت و ظرفیت 128 گیگابایت با قیمت ۹ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان یکی از ارزان ترین گوشی های پرفروش 5G در بازار موبایل است.

به گزارش کاماپرس، در چند نقطه از تهران، شیراز و مشهد دکل های اینترنت 5G برپا شده و کاربرانی که سیم کارت و گوشی پشتیبانی کننده از اینترنت 5G داشته باشند می توانند اینترنت پر سرعت را تجربه کنند.

گسترش فناوری 5G باعث شده کاربران ایرانی هم به استقبال خرید گوشی موبایل های 5G بروند .اما ارزان ترین گوشی های موبایل 5G را با چه قیمتهایی می توان خریداری کرد؟

اخبار مهم مرتبط را بخوانید

ارزان ترین گوشی های 5G سامسونگ

آریاک سفر

گوشی موبایل سامسونگ مدل Galaxy S21 Plus 5G با دو سیم کارت و ظرفیت 256 گیگابایت و رم 8 گیگابایت با قیمت ۲۵ میلیون و ۷۹۹ هزار تومان فروخته می شود.

قیمت گوشی سامسونگ Galaxy S21 Ultra با دو سیم کارت و ظرفیت 128 گیگابایت و رم 12 گیگابایت حدود ۲۷ میلیون و ۹۹۹ هزار تومان است.
گوشی موبایل سامسونگ مدل Galaxy S21 Ultra S با دو سیم کارت و ظرفیت 256 گیگابایت و رم 12 گیگابایت با قیمت ۳۰ میلیون و ۱۹۹ هزار تومان به فروش می رسد.

گوشی سامسونگ Galaxy Note20 Ultra هم با دو سیم کارت و ظرفیت 256 گیگابایت حدود ۳۳ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان قیمت دارد.

ارزان ترین گوشی های 5G شیائومی

قیمت گوشی شیائومی مدل Mi 10T 5G M2007J3SY با دو سیم‌ کارت و ظرفیت 128 گیگابایت و رم 6 گیگابایت حدود ۱۳ میلیون و ۱۰۰ هزار تومان است.

گوشی موبایل شیائومی مدل Mi 10T PRO 5G M 2007J3SG با دو سیم‌ کارت و ظرفیت 256 گیگابایت هم با قیمت ۱۶ میلیون و ۹۹۹ هزار تومان به فروش می رسد.

گوشی موبایل شیائومی مدل Mi 10 5G M2001J2G تک سیم‌ کارت و ظرفیت 256 گیگابایت با قیمت ۲۱ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان در بازار موبایل فروخته می شود.

برای دسترسی سریعتر به اخبار مهم بازار موبایل، عضو کانال تلگرام کاماپرس شوید. برای عضو شدن اینجا را کلیک کنید.

مرتبط با : سامسونگشیائومیموتورولا
نرم افزار حسابداری
آسیاتک
ایمالز
همراه مکانیک-کاماپرس
آریاک سفر
آیرومارت-کاماپرس
کاراپلاس-کاماپرس
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز