ارزان ترین گوشی های 5 تا 8 میلیونی بازار

قیمت گوشی در بازار داخلی با افزایش قیمت دلار در طول یک سال اخیر تا حدی بالا رفته است که گوشی های زیر 10 میلیون تومان ارزان به حساب می آیند.

به گزارش کاماپرس، شرکت های کره ای و چینی گوشی های همراه همواره با رصد بازار تلفن همراه در ایران به دنبال تولید و توزیع گوشی هایی با قیمت مناسب در بازار هستند.

در این گزارش به معرفی گوشی هایی از برند های هوآوی، سامسونگ و غیره هستیم که قیمت شان در حدود 5 تا 8 میلیون تومان است.

به طور مثال در حال حاضر در بازار گوشی موبایل سامسونگ مدل Galaxy A۲۰s SM-A۲۰۷F/DS دو سیم کارت با ظرفیت ۳۲ گیگابایت به قیمت ۵ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان در بازار به فروش می‌رسد.

همچنین گوشی موبایل شیائومی مدل Redmi Note ۹ M۲۰۰۳J۱۵SG دو سیم‌ کارت ظرفیت ۱۲۸ گیگابایت   به قیمت 6 میلیون و 599 هزارتومان به فروش می رسد.

آریاک سفر

گوشی موبایل هوآوی مدل Nova ۷i JNY-LX۱ دو سیم کارت ظرفیت ۱۲۸ گیگابایت نیز دربازار حدود 7 میلیون و 500 هزارتومان قیمت گذاری شده است.

دیگر مدل هوآوی نیز با کمی امکانات بیشتر حدود 8 میلیون قیمت دارد، گوشی موبایل هوآوی مدل Y۹a FRL-L۲۲ دو سیم‌ کارت ظرفیت ۱۲۸ گیگابایت را می توان با قیمت گقته شده خریداری کرد.

ورود دوباره نوکیا به بازار

شرکت نوکیا هم بعد از مدتی و پس از آنکه حضورش در دنیای موبایل کمرنگ شد به تازگی گوشی موبایل مدل ۷.۲ TA-۱۱۹۶ DS دو سیم کارت ظرفیت ۱۲۸ گیگابایت همراه با رم ۶ گیگابایت    را به قیمت 7 میلیون و 994 هزارتومان راهی بازار کرده است.

شرکت موتورلا نیز برای عقب نیفتادن از رقبا گوشی موبایل موتورولا مدل Motorola One Action XT۲۰۱۳-۲ دو سیم کارت ظرفیت ۱۲۸ گیگابایت را با قیمت 6 میلیون و 599 هزارتومان عرضه می کند.

برای دسترسی سریعتر به اخبار مهم بازار موبایل، عضو کانال تلگرام کاماپرس شوید. برای عضو شدن اینجا را کلیک کنید.

 

مرتبط با : سامسونگنوکیاهوآوی
نرم افزار حسابداری
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز