ارزان ترین گوشی های زیر 2 میلیون تومانی بازار

متقاضیان گوشی موبایل با قیمت زیر 2 میلیون تومان گزینه های فراوانی در اختیار ندارند اما ارزان ترین گوشی های بازار از برندهای مطرح همچون سامسونگ، هوآوی و شیائومی تا حدودی برآورده کننده انتظارات آنها است.

به گزارش کاماپرس، خرید گوشی موبایل ارزان در این روزها کار آسانی نیست چرا که قیمت ها در بازار در قله گرانی قرار دارد اما لازم است متقاضیان گوشی به این نکته مهم نیز توجه کنند که بسیاری از کاربری‌هایی که در گوشی های گران قیمت وجود دارد چندان مورد استفاده نیست و اگر انتظارات خود را از گوشی های ارزان قیمت منطقی کنیم ، ارزان ترین گوشی ها نیز می توانند نیازهای ما را برطرف کنند.

در عین حال مسئولان اقتصادی باید به این نکته توجه کنند که قیمت های کنونی در بازار موبایل به هیچ عنوان با قدرت خرید بسیاری از متقاضیان همخوانی ندارد و خرید ارزان ترین گوشی ها نیز برای بسیاری از متقاضیان امکان پذیر نیست.

در ادامه چند نمونه از ارزن ترین گوشی های بازار را بر اساس گزارش باشگاه خبرنگاران جوان مرور می کنیم.

Samsung Galaxy J6 plus-32G     

آریاک سفر

گوشی موبایل گلکسی J6 پلاس سامسونگ را در نوع خود باید ارزان ترین گوشی بازار به شمار آورد که نیازهای اساسی یک کاربر عادی را با صفحه نمایش متوسط، دوربین های نسبتا خوب و حافظه داخلی کم و بیش کافی، برطرف می کند. قیمت این گوشی در حال حاضر 1280000 تومان است.

Huawei honor 7s 16GB  

گوشی موبایل هوآوی آنر مدل ۷S یکی از گوشی های قیمت مناسب بازار است که با صفحه نمایش لمسی خازنی LCD، دوربین اصلی 13 مگاپیکسلی و دوربین سلفی 5 مگاپیکسلی و 142 گرم و 16 گیگ حافظه داخلی در دسترس متقاضیان قرار دارد. قیمت این گوشی 1800000 تومان است.

Samsung Galaxy A01 16G

گوشی موبایل سامسونگ مدل Galaxy A01 از گوشی های ارزان قیمت بازار است که با دو سیم ‌کارت و ظرفیت حافظه داخلی 16 گیگابایت ، از نظر دوربین و صفحه نمایش هم تفاوت چندانی با گوشی قبلی ندارد. قیمت این گوشی 1999000 تومان است.

برای دسترسی سریعتر به اخبار مهم  روز، عضو کانال تلگرام کاماپرس شوید. برای عضو شدن اینجا را کلیک کنید.

انتهای پیام

مرتبط با : سامسونگشیائومیهوآوی
نرم افزار حسابداری
همراه مکانیک-کاماپرس
آریاک سفر
کاراپلاس-کاماپرس
آسیاتک
ایمالز
آیرومارت-کاماپرس
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

5 دیدگاه برای “ارزان ترین گوشی های زیر 2 میلیون تومانی بازار

  1. سید اسماعیل موسوی گفته:

    به نظرم من که گوشیه خوبی به نظر میاد خوش دست هم هست

    فقط چند روزه گوشی به دستمون میرسه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز