ارزان ترین گوشی های پرفروش نوکیا در بازار چند؟

گوشی ها نوکیا با اینکه در بازار از رقیبان خود جاماندند و جایگاه برتری گذشته به ویژه در محصولات اندروید را ندارند اما همچنان در برخی گوشی ها پرفروش و ارزان اند.

به گزارش کاماپرس، در حال حاضر قیمت گوشی در بازار ایران گران است و یک گوشی با کییفیت و امکانات متوسط با حقوق یک کارمند در ماه برابری می کند، اما همچنان در بازار گوشی هایی هستند که قیمت مناسبی دارند.

در حال حاضر شرکت نوکیا چند نمونه گوشی با کیفیت خوب و قیمت مناسب در بازار ایران عرضه کرده است که در ادامه به معرفی و بررسی آنها می پردازیم.

قیمت موبایل نوکیا

گوشی موبایل نوکیا مدل ۳.۲ TA-۱۱۶۴DS دو سیم کارت با ظرفیت ۶۴ گیگابایت به قیمت ۴ میلیون و ۱۰۰ هزار تومان در بازار به فروش می‌رسد.

آریاک سفر

گوشی موبایل نوکیا مدل 2018 106 دو سیم‌ کارت به قیمت 509 هزارتومان به فروش می رسد. همچنین گوشی موبایل نوکیا مدل 210 دو سیم‌ کارت           803 هزارتومان قیمت دارد.

از گوشی های نوکیا زیر یک میلیون تومان همچنین می توان به گوشی موبایل نوکیا مدل 110-2019-TA-1192 DS دو سیم‌ کارت اشاره کرد که 645 هزارتومان قیمت دارد.

شرکت نوکیا گوشی های با کیفیت و با قیمت بالاتری را هم روانه بازار کرده است، به طور مثال گوشی موبایل نوکیا مدل 7.2 TA-1196 DS دو سیم کارت ظرفیت 128 گیگابایت همراه با رم 6 گیگابایت با قیمت 7 میلیون و 860 هزارتومان قیمت دارد.

می توان به گوشی با قیمت متوسط و اندروید معمولی هم در این لیست اشاره کرد، گوشی موبایل نوکیا مدل 2.2 – TA-1188DS دو سیم کارت ظرفیت 16 گیگابایت با اندروید 8.8 حدود 3 میلیون و 190 قیمت دارد.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار و گزارش های مهم بازار موبایل، عضو کانال تلگرام کاماپرس شوید. برای عضو شدن اینجا را کلیک کنید.

 

مرتبط با : نوکیا
نرم افزار حسابداری
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز