ارزان ترین گوشی های پرفروش شیائومی و سامسونگ در بازار چند؟

یکی از ارزان ترین گوشی های پرفروش بازار، موبایل سامسونگ مدل Galaxy A11 است که با قیمت ۳ میلیون و ۹۲۹ هزار تومان به فروش می رسد.

به گزارش کاماپرس، سد مقاومتی قیمت گوشی موبایل بالاخره شکست. فعالان بازار موبایل معتقدند قیمت بیشتر گوشی های پرفروش و پرطرفدار بین ۱۰ تا ۱۵ درصد کاهش داشته است. در حال حاضر گوشی های سامسونگ، شیائومی و هوآوی جزو پرفروش ترین برندهای بازار موبایل هستند. با این اوصاف ارزان ترین گوشی های این برندهای پرفروش را با چه قیمتهایی می توان خریداری کرد؟

ارزان ترین گوشی های پرفروش بازار

گوشی موبایل نوکیا مدل TA-1164DS با دو سیم کارت و با ظرفیت 64 گیگابایت با قیمت ۳ میلیون و ۲۹۹ هزار تومان یکی از گوشی های پرفروش بازار است.
قیمت گوشی موبایل آنر مدل 8A با دو سیم کارت و ظرفیت 32 گیگابایت هم حدود ۳ میلیون و ۴۲۰ هزار تومان است.

گوشی موبایل سامسونگ مدل Galaxy A11 با دو سیم کارت و ظرفیت 32 گیگابایت هم حدود ۳ میلیون و ۹۲۹ هزار تومان قیمت دارد. گوشی موبایل هوآوی مدل Huawei Y7p ART-L29 با دو سیم کارت و ظرفیت 64 گیگابایت به همراه کارت حافظه microSDXC توشیبا و ظرفیت 64 گیگابایت هم با قیمت ۴ میلیون و ۸۹ هزار تومان فروخته می شود.

آریاک سفر

گوشی موبایل شیائومی مدل Redmi Note 9 Pro با دو سیم‌ کارت و ظرفیت 128 گیگابایت هم با قیمت ۶ میلیون و ۷۱۵ هزار تومان به فروش می رسد.
قیمت گوشی موبایل سامسونگ مدل Galaxy M31s با دو سیم کارت و ظرفیت 128گیگابایت حدود ۷ میلیون و ۹۹ هزار تومان است.

گوشی موبایل سامسونگ مدل Galaxy A71 با دو سیم‌کارت و ظرفیت 128 گیگابایت همراه با رم 8 گیگابایت با قیمت ۹ میلیون و ۳۴۹ هزار تومان فروخته می شود. گوشی موبایل سامسونگ مدل Galaxy S20 با دو سیم کارت و ظرفیت 128 گیگابایت هم حدود ۱۴ میلیون و ۱۵۹ هزار تومان قیمت دارد.

برای دسترسی سریعتر به اخبار مهم بازار موبایل، عضو کانال تلگرام کاماپرس شوید. برای عضو شدن اینجا را کلیک کنید.

مرتبط با : سامسونگشیائومی
نرم افزار حسابداری
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز