ارزان ترین گوشی های پرفروش سامسونگ و هوآوی در بازار چند؟

سامسونگ و هوآوی در آخرین رتبه بندی پرفروش ترین گوشی های سال ۲۰۲۰ مقام اول و دوم را به دست آوردند. اما ارزان ترین گوشی های پرفروش این دو برند پر طرفدار در بازار چه قیمتی دارد؟

به گزارش کاماپرس، با اینکه بعضی از مدلهای سامسونگ و هوآوی به دلیل قیمت بالایی که دارند در رده گوشی های لوکس و لاکچری قرار می گیرند، اما همچنان این دو برند به دلیل مدلهای متنوع با کارایی های خاص و قیمتهای مختلف، پرفروش ترین گوشی های دنیا هستند. سامسونگ و هوآوی حالا با تنوع مدل و قیمتی که دارند نیض بازار موبایل را در دست گرفته اند.

اخبار مهم مرتبط را بخوانید

ارزان ترین گوشی های پرفروش سامسونگ

گوشی موبایل Galaxy A2 Core 16 GB با قیمت ۲ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان یکی از ارزان ترین مدلهای سامسونگ است. قیمت گوشی موبایل Galaxy A01 16 GB ۳ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان است.

آریاک سفر

گوشی موبایل Galaxy A10 32 GB ۴ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان قیمت دارد. گوشی موبایل Galaxy A20 32 GB با قیمت ۵ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان در بازار فروخته می شود.

قیمت گوشی موبایل Galaxy A21s 32GB حدود ۵ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان تا ۶ میلیون ۱۰۰ هزار تومان است. گوشی موبایل Galaxy A50s 128 GB با قیمت ۷ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان در بازار به فروش می رسد. قیمت موبایل Galaxy A80 128 GB حدود ۹ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان است.

ارزان ترین گوشی های پرفروش هوآوی

یکی از ارزان ترین گوشی های هوآوی مدل Huawei Y5 Lite 1 که با قیمت ۲ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان به فروش می رسد. قیمت گوشی Y5 2019 32GB ۳ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان است.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار مهم بازار موبایل، عضو کانال تلگرام کاماپرس شوید. برای عضو شدن اینجا را کلیک کنید.

گوشی موبایل Y6 Prime 2019 32 GB ۳ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان قیمت دارد. گوشی موبایل Honor 9 Lite 32GB با قیمت ۴ میلیون تومان به فروش می رسد.

قیمت گوشی موبایل Honor 10 Lite 64 GB ۵ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان است. گوشی موبایل Honor 9X 128 GB با قیمت ۵ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان تا ۷ میلیون تومان در بازار فروخته می شود. قیمت گوشی موبایل Nova 5T 128 GB حدود ۹ میلیون تومان تا ۱۰ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان است.

اخبار مهم روز را بخوانید:

مرتبط با : سامسونگهوآوی
نرم افزار حسابداری
کاراپلاس-کاماپرس
آیرومارت-کاماپرس
آسیاتک
آریاک سفر
همراه مکانیک-کاماپرس
ایمالز
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

1 دیدگاه برای “ارزان ترین گوشی های پرفروش سامسونگ و هوآوی در بازار چند؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز