ارزان ترین گوشی های پرفروش سامسونگ در بازار چند؟

یکی از ارزان ترین گوشی های پرفروش سامسونگ مدل GALAXY A01 است که با قیمت ۳ میلیون و ۱۰۰ هزار تومان در بازار موبایل به فروش می رسد.

به گزارش کاماپرس، با اینکه کاهش نرخ دلار توانست کمی قیمتها را تحت تاثیر قرار بدهد، اما رصد بازار نشان می دهد گوشی های پرفروش سامسونگ این روزها در مسیر عکس حرکت می کند و روز به روز قیمتش بیشتر می شود.

مثلا در چند روز گذشته قیمت گوشی Galaxy A30s حدود ۴۵۰ تا ۵۰۰ هزار تومان افزایش قیمت داشته است . یا گوشی Galaxy Note20 که با قیمت ۲۹ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان فروخته می شد حالا با قیمت ۳۰ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان معامله می شود. یعنی ۹۰۰ هزار تومان گران تر از قبل شده است. با این اوصاف ارزان ترین گوشی های سامسونگ در بازار امروز با چه قیمتهایی فروخته می شوند؟

ارزان ترین گوشی های سامسونگ

گوشی GALAXY A01 با قیمت ۳ میلیون و ۱۰۰ هزار تومان یکی از ارزان ترین گوشی های این برند پرفروش بازار موبایل است. قیمت گوشی GALAXY A11 حدود ۳ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان است.

آریاک سفر

گوشی GALAXY A 20 با قیمت ۴ میلیون و ۸۰۰ هزا رتومان فروخته می شود. گوشی Galaxy a 21 s هم با قیمت ۵ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان به فروش می رسد. گوشی Galaxy a 31 حدود ۶ میلیون تومان قیمت دارد. قیمت گوشی Galaxy a 51 حدود ۸ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان است.

گوشی Galaxy a71 با قیمت ۹ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان در بازار فروخته می شود. گوشی Galaxy s 10 sm با قیمت ۱۷ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان به فروش می رسد.

گوشی Galaxy note 10 حدود ۲۲ میلیون تومان قیمت دارد. گوشی Galaxy z flip با قیمت ۲۸ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان در بازار موبایل معامله می شود.

برای دسترسی سریعتر به اخبار مهم بازار موبایل، عضو کانال تلگرام کاماپرس شوید. برای عضو شدن اینجا را کلیک کنید.

مرتبط با : سامسونگ
نرم افزار حسابداری
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز