ارزان ترین گوشی های هوآوی سری Nova در بازار چند؟

لست سکند

بررسی قیمت گوشی های تلفن همراه هوآوی سری Nova در بازار نشان می دهد برای خرید ارزان ترین مدل از این سری گوشی ها باید بیش از 6 میلیون و 700 هزار تومان بپردازید.

به گزارش کاماپرس، گوشی هوآوی این روزها در کشور ما و سراسر جهان طرفداران فراوانی دارد و دیگر نمی توان این برند را یک برند درجه دوم در بازار موبایل به شمار آورد.

شاید طرفداران برندهی دیگری  همچون سامسونگ یا اپل مدعی شوند هوآوی هرگز در جایگاهی قرار ندارد که با این دو برند رقابت کند اما آمار فروش گوشی نشان می دهد هوآوی اکنون پرفروش ترین گوشی موبایل در جهان محسوب می شود و علاوه بر قبضه کردن بازار بزرگ کشور چین، با وجود محدودیت هایی که آمریکا و برخی کشورهای غربی بر این برند تحمیل کرده اند، سهم مهمی از بازارهای بین المللی تلفن همراه نیز در اختیار هوآوی است.

در کشور ما گوشی های هوآوی به دوام شهرت دارند و شاید نقطه ضعف آنها هم از ابتدا تاکنون طراحی ظاهری این گوشی ها بوده که در برابر طرح رقبا چندان به چشم نمی آمده اما این ضعف در مدل های جدید این گوشی کاملا برطرف شده و هوآوی در مدل های اخیر خود زیبایی را با دوام درآمیخته است.

2 مدل از ارزان ترین گوشی های سری Nova 

راز آسمان پایتخت

بنابه اعلام باشگاه خبرنگاران جوان، در حال حاضر ارزان ترین گوشی موبایل هوآوی از سری Nova گوشی موبایل هوآوی مدل Nova 7i JNY-LX1  است که دو سیم کارت و ظرفیت 128 گیگابایت حافظه داخلی دارد و به قیمت ۶,۷۹۹,۰۰۰( 6 میلیون و 799 هزار تومان) به فروش می رسد.

گوشی بعدی که در میان گوشی های سری Nova هوآوی جزو ارزان ترین ها به شمار می رود گوشی موبایل هوآوی مدل Nova 7i JNY-LX1 است که این گوشی نیز دو سیم کارته است و  ظرفیت 128 گیگابایت حافظه داخلی دارد. ضمنا این گوشی به همراه شارژر همراه هدیه به متقاضیان عرضه می شود و قیمت آن نیز ۶,۸۹۹,۰۰۰ ( 6 میلیون و 899 هزار تومان) است.

برای دسترسی سریعتر به اخبار مهم بازار موبایل، عضو کانال تلگرام کاماپرس شوید. برای عضو شدن اینجا را کلیک کنید.

انتهای پیام

 

مرتبط با : هوآوی
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز