ارزان ترین گوشی های هوآوی در بازار چند؟

گوشی هوآوی مدل Y5 Lite یکی از ارزان ترین مدلهای این برند است که با قیمت دو میلیون و ۳۷۷ هزار تومان در بازار فروخته می شود.

به گزارش کاماپرس، کاهش قیمت دلار خیلی آرام اما به صورت پیوسته در کاهش قیمت گوشی موبایل تاثیر داشته است.تا جایی که خیلی از خریداران واقعی دست نگه داشته اند و خرید نمی کنند تا قیمت گوشی ارزان تر از قبل شود.

برند هوآوی هم در این کاهش قیمتها بی نصیب نبوده است. قیمتهای بازار نشان می دهد مدل‌های Y6p، Nova 7i و Y9 Prime 2019 امروز نسبت به روز دوشنبه ارزان‌تر شدند. مدل Y5 Lite نیز که یکی از ارزان‌ترین محصولات هوآوی به شمار می‌آید حدود ۲۰ هزارتومان امروز کاهش قیمت داشته است.

اخبار مهم مرتبط را بخوانید

ارزان ترین گوشی هوآوی چه قیمتی دارد؟ 

آریاک سفر

گوشی هوآوی مدل Y5 Lite با قیمت دو میلیون و ۳۷۷ هزار تومان ارزان ترین گوشی این برند است. به گزارش فرارو قیمت گوشی موبایل هوآوی Y6s حدود ۳ میلیون و ۹۰۵ هزار تومان تا ۴ میلیون و ۴۹۰ هزار تومان است.

گوشی موبایل Y5 با قیمت ۳ میلیون و ۴۸۵ هزار تومان تا ۳ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان فروخته می شود. قیمت گوشی موبایل Y6P حدود ۴ میلیون و ۳۱۰ هزار تومان تا ۵ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان است.

گوشی موبایل Y7P با قیمت ۴ میلیون و ۸۹۵ هزار تومان تا ۵ میلیون و ۷۵۰ هزار تومان در بازار فروخته می شود. قیمت گوشی موبایل Y9 Prime 2019 حدود پنج میلیون و ۵۶۹ هزار تومان تا شش میلیون و ۴۵۰ هزار تومان است.

قیمت گوشی موبایل Y9S حدود شش میلیون و ۴۹۹ هزار تومان تا هفت میلیون و ۴۵۰ هزار تومان است. گوشی موبایل NOVA7I با قیمت ۷میلیون و ۱۴۵ هزار تومان تا ۱۳ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان فروخته می شود.

قیمت گوشی NOVA5T حدود ۹ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان تا ۱۰ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان است.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار بازار موبایل، عضو کانال تلگرام کاماپرس شوید. برای عضو شدن اینجا را کلیک کنید.

نرم افزار حسابداری
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز