ارزان ترین گوشی های هوآوی و اپل بعد از کاهش قیمت موبایل

موج کاهش قیمت موبایل روی گوشی های پرفروش هوآوی و اپل هم تاثیر گذاشته است. حالا قیمت یکی از ارزان ترین گوشی های هوآوی مدل Y5 2019 حدود ۳ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان است.

به گزارش کاماپرس، در دوسه هفته گذشته قیمت موبایل ۱۰ تا ۱۵ درصد و در بعضی از مدلها حدود ۲۰ درصد کاهش داشته است. بیشتر گوشی های پرفروش بازار مثل هوآوی، اپل،‌سامسونگ و شیائومی هم این کاهش قیمت را تجربه کرده اند.

البته این کاهش قیمت به طور گسترده اتفاق نیفتاده و بعضی از فروشگاههای بازار موبایل هنوز روی قیمتهای قبل پافشاری می کنند. با این اوصاف ارزان ترین گوشی های دو برند پرطرفدار هوآوی و اپل را با چه قیمتهایی می توان خریداری کرد؟

ارزان ترین گوشی های هوآوی

یکی از ارزان ترین گوشی های هوآوی مدل Y52019 است که ۳ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان قیمت دارد. قیمت گوشی Y6s هم حدود ۳ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان است. گوشی موبایل مدل Y8S JKM هم با قیمت ۴ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان به فروش می رسد.

آریاک سفر

گوشی موبایل Y9 Prime 2019 هم حدود ۵ میلیون تومان قیمت دارد. قیمت گوشی Y8P هم همین قیمت است. گوشی موبایل Y7 prime 2019 هم با قیمت ۵ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان فروخته می شود.

گوشی موبایل p30 lite MAR هم حدود ۶ میلیون تومان است. گوشی موبایل NOVA 5T YAL هم با قیمت ۸ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان به فروش می رسد.
گوشی موبایل P30 PRO هم حدود ۱۹ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان قیمت دارد.

ارزان ترین گوشی های اپل

گوشی موبایل Apple iPhone SE 2020 128GB حدود ۱۳ میلیون و ۷۹۹ هزار تومان تا ۱۸ میلیون تومان قیمت دارد. گوشی موبایل آیفون ۱۱ با ظرفیت ۱۲۸ گیگا بایت با قیمت ۱۹ میلیون و ۹۵۰ هزار تومان فروخته می شود.

قیمت گوشی iPhone 12 mini 128GB هم حدود ۲۲ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان تا ۳۰ میلیون و ۹۹۹ هزار تومان است. گوشی iPhone 12 Pro Max Dual Sim 256GB هم با قیمت ۴۰ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان تا ۴۱ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان فروخته می شود.

برای دسترسی سریعتر به اخبار  مهم بازار موبایل ، عضو کانال تلگرام کاماپرس شوید. برای عضو شدن اینجا را کلیک کنید.

مرتبط با : اپلهوآوی
نرم افزار حسابداری
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز