ارزان ترین گوشی های نوکیا ، ال جی و اچ تی سی

همگام با نوسانات نرخ ارز، قیمت تلفن همراه هم رشد کرد و همین موضوع استقبال از گوشی های ارزان قیمت را افزایش داد.

به گزارش کاماپرس، خرداد ماه سالجاری، رییس اتحادیه فروشندگان دستگاه‌های صوتی و تصویری و تلفن همراه از رشد 30 تا 35 درصدی قیمت گوشی تلفن همراه خبرداد درحالی که فروشندگان موبایل معتقد بودند که قیمت ها بیش از 40 درصد رشد کرده است.
در تیر ماه هم همگام با مصوبه ممنوعیت واردات گوشی هایی با قیمت بیش از 300 یورو دوباره قیمت موبایل بالا رفت و توان مشتریان برای خرید، کاهشی دوچندان پیدا کرد، البته این مصوبه لغو شد اما قیمت گوشی تلفن همراه تغییری نکرد.
با توجه به اهمیت وکاربرد تلفن همراه در زندگی روزمره در این گزارش به بررسی ارزان ترین گوشی های تلفن همراه برند شیائومی، هوآوی و اچ تی سی می پردازیم که بین ایرانی ها طرفدار دارند.

قیمت گوشی های نوکیا

ارزانترین گوشی همراه نوکیای موجود در بازار مربوط به مدل Nokia C1 16 GB است که قیمت آن بین 1.6 تا 1.9 میلیون تومان است، مدل ارزان قیمت بعدی برند نوکیا، Nokia 1 Plus 8 GB است که بین 1.8 تا 2 میلیون تومان فروخته می شود، مدل بعدی Nokia 2.2 32 GB است که بین 2.2 تا 2.3 میلیون تومان قیمت گذاری شده است.

قیمت گوشی‌های ال‌جی

آریاک سفر

ارزانترین گوشی ال جی موجود در بازار K50 LM-X520EMW 128 GB است که 3.5 تا 3.8 میلیون تومان به فروش می رسد، مدل بعدیW10 LMX130IM 32 GB است که بین 3.6 تا 3.8 میلیون تومان فروخته می شود.

قیمت گوشی های اچ تی سی

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، ارزانترین مدل گوشی اچ تی سی که در بازار ایران فروخته می شود مدل Desire 12 32 GB که قیمت آن 2.5 میلیون تومان است، مدل بعدی Desire 12+ 32 GB است که 2.8 میلیون تومان فروخته می شود، HTC U Ultra 64 GB هم بین 3.4 تا 3.8 میلیون تومان به فروش می رسد.

 

مرتبط با : ال جی
نرم افزار حسابداری
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز