ارزان ترین گوشی های شیائومی و سامسونگ زیر ۶ میلیون در بازار چند؟

گوشی شیائومی مدل Redmi note 8 با قیمت ۵ میلیون تومان یکی از پرفروش ترین گوشی های موبایل زیر ۶ میلیون تومان بازار است.

به گزارش کاماپرس، با اینکه سد مقاومتی گوشی موبایل خیلی قوی تر از خودرو و طلا و سکه بود، اما این سد یک ترک کوچک برداشت و به ریزش نرخ دلار هر چند کم، اما سرانجام واکنش نشان داد.

گفته می شود در چند روز گذشته قیمت گوشی موبایل بین ۱۰ تا ۱۵ درصد کاهش داشته و ممکن است این روند کاهشی همچنان ادامه داشته باشد. اما در این روزها که قیمت موبایل کمتر از همیشه است، ارزان ترین گوشی های سامسونگ و شیائومی زیر ۶ میلیون تومان را با چه قیمتهایی می توان خریداری کرد؟

ارزان ترین گوشی های شیائومی و هوآوی

یکی از ارزان ترین گوشی های کیفیت متوسط که زیر ۶ میلیون تومان قیمت دارد،گوشی شیائومی مدل Redmi note 8 است که با قیمت ۵ میلیون تومان فروخته می شود. قیمت گوشی موبایل هوآوی مدل y6p حدود ۵ میلیون و ۱۰۰ هزار تومان است.

آریاک سفر

گوشی موبایل شیائومی مدل Redmi 9 هم با قیمت ۵ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان به فروش می رسد. گوشی موبایل سامسونگGalaxy A20 s هم با قیمت ۵ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان در بازار موبایل معامله می شود.

قیمت گوشی موبایل هوآوی مدلY7 prime 2019 هم حدود ۵ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان است. گوشی موبایل شیائومی مدل Redmi 8 هم ۵ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان قیمت دارد.

گوشی موبایل هوآوی مدل Y8P با قیمت ۵ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان فروخته می شود. به گزارش اقتصاد آنلاین قیمت گوشی موبایل شیائومی مدل Redmi not 9 هم حدود ۵ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان است.
گوشی موبایل موتورولا مدل Motorola one action با قیمت ۵ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان در بازار موبایل معامله می شود.

برای دسترسی سریع تر به اخبار مهم بازار مویابل و تبلت، عضو کانال تلگرام کاماپرس شوید. برای عضو شدن اینجا را کلیک کنید.

مرتبط با : سامسونگشیائومی
نرم افزار حسابداری
همراه مکانیک-کاماپرس
آسیاتک
کاراپلاس-کاماپرس
آریاک سفر
آیرومارت-کاماپرس
ایمالز
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز