ارزان ترین گوشی های شیائومی در بازار چند؟

گران شدن گوشی موبایل خرید این تجهیزات ضروری زندگی امروزی را برای بخش بزرگی از اقشار جامعه دشوار کرده و بسیاری از متقاضیان ارزان ترین گوشی ها را در جستجوی گوشی موبایلی که جوابگوی نیازهای آنها باشد، جستجو می کنند.

به گزارش کاماپرس، تا پیش از گران شدن گوشی موبایل بسیاری از ما تصوری از این که در خرید گوشی دلخواه خود ناتوان شویم و ارزان بودن جزو پارامترهای موثر بر انتخاب ما باشد، نداشتیم اما به هر حال این اتفاق افتاده است و انتخاب های ما در این بازار گران، به ارزان ترین ها محدود شده است.

برند شیائومی در چند سال اخیر جایگاه خوبی در بازار گوشی موبایل در سراسر جهان و همچنین در ایران یافته است. این شرکت با بازاریابی صحیح و ارائه محصولات باکیفیت و بسیار ارزان توانست به یکی از قطب‌های اصلی تلفن‌ همراه در جهان تبدیل شود. شیائومی همواره از فناوری‌های نوین در محصولات خود استفاده می‌کند که به فروش مدل‌های آن کمک فراوانی می‌کند.

ارزان ترین گوشی شیائومی زیر 3 میلیون تومان است

بنا به اعلام باشگاه خبرنگاران جوان، ارزان ترین گوشی موبایل شیائومی در بازار ایران گوشی شیائومی مدل Redmi 8A 32 GB است که در فروشگاه های مختلف براساس گارانتی های متفاوت از 2500000 تومان تا 2900000 تومان به فروش می رسد.

آریاک سفر

قیمت دومین گوشی ارزان شیائومی؛ زیر 3 میلیون و 600 هزار تومان

گوشی موبایل دیگر شیائومی که در بازار ایران نسبت به دیگر گوشی های شیائومی خوش قیمت تر است، گوشی شیائومی Redmi 8  64 GB  است که در موبایل فروشی ها بر اساس گارانتی مختلف از  3400000 تومان تا 3600000 تومان قیمت می خورد.

انتخاب زیر 4و نیم میلیون تومانی

اگر قصد خرید گوشی موبایل شیائومی را دارید و قیمت مدنظر شما زیر 4 و نیم میلیون تومان است، انتخابی که در دسترس شماست گوشی شیائومی Redmi Note 8 64 GB است. این گوشی 4 تا 5/4 میلیون تومان قیمت دارد.

انتهای پیام

 

 

مرتبط با : شیائومی
نرم افزار حسابداری
کاراپلاس-کاماپرس
آسیاتک
آیرومارت-کاماپرس
ایمالز
آریاک سفر
همراه مکانیک-کاماپرس
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

7 دیدگاه برای “ارزان ترین گوشی های شیائومی در بازار چند؟

  1. محسن گفته:

    خیلی جالبه توی کشور ما وقتی یک جنسی رو میخواندگرون کنند یکدفعه قیمتش میشه دویا سه برابر میشه بعداز یه مدت یه مبلغ ناچیزی رواز قیمت سه برابر شده کم میکنند ؤمیگن گوشی ارزان شد،واین موضوع خیلی جالبکه هیچ‌یک از ما به این موضوعات توجه نمی‌کنیم.
    برای مثال دومدل میان رده وخیلی محبوب شیائومی رومیگم،یکی ردمی نوت 8ونوت 8پرو رو خدمت عزیزآن عرض کنم،من حدود سه ماه پیش این دومدل روو خریدم،نوت 8رو گرفتم 2600ونوت 8پرو رو گرفتم 2700،حااا امروز دیدم تو یکی از سایتهای خبری زده ارزان شدن گوشی وقیمت همین دو مدل رو زده بودن شیائومی نوت 8رو زده بود از 5200به 4400تغییر کرده بود ونوت 8پرو رو از 5900به 5200زده بودن که مثلاً هر کدام در حدود یک ملیون کمتر شده واین قصه همچنان ادامه داراست

  2. نرتضی گفته:

    انصافا گوشی های خوبی داره شیائومی… دوربین و کیفیت تصویر و صدا و شارژ بالا… تاچش بنسبت سامسونگ یکم ضهچعیفتره

  3. یه ادم بی گوشی گفته:

    دیگه به کجا رسیدیم نگاه تروخدا راه چاره میزارن برامون بابا بزارید سپاه ورود کنه در همه جا مخصوصن ایران خودرو و سایپا ببین چقدر درست میشه

  4. Abolfazl.safaii.mazndran.sari گفته:

    اقایون همه چیز الکی هستش.ردمی نات ۸ هست شش میلیونو پانصد.به هر حال این گوشی ها را نخرید😊

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز