ارزان ترین گوشی های سامسونگ در بازار چند؟

گوشی های ارزان قیمت سامسونگ را چند هفته پیش می توانستید با قیمت حدود 2 میلیون و 800 هزار تومان خریداری کنید اما اکنون ارزان ترین گوشی های هوشمند این برند در بازار بیش از 3 میلیون و 400 هزار تومان قیمت دارند.

به گزارش کاماپرس، بازار موبایل همگام با بازار ارز قیمت های گران تری را به خود می بیند و متاسفانه تجربه نشان داده حتی اگر قیمت ارز کاهش یابد، موبایل به سادگی به قیمت های قبل باز نمی‌گردد.

زمانی که چندان هم دور نیست می شد گوشی های سامسونگ ارزان قیمت همچون Galaxy A2 Core 16 GB را به قیمت حدود 2 میلیونو 900 تا 3 میلیون و 300 هزار تومان در بازار خریداری کرد. در واقع قیمت این گوشی 17 روز پیش در محدوده 9/2 تا 3/3 میلیون تومان بود اما اکنون این گوشی که شاید ارزان ترین گوشی سامسونگ بازار باشد 3 میلیون و 450 هزار تومان تا 3 میلیون و 800 هزار تومان است.

گوشی دیگری که می توان آن را در میان گوشی های ارزان قیمت برند سامسونگ قرار داد Samsung Galaxy A01 16 GB است که این روزها در بازار به قیمت 3 میلیون و 470 هزار تا 3 میلیون 850 هزار تومان به فروش می رسد . حدود دو هفته پیش همین گوشی را می شد در محدوده قیمت 3 میلیون تا 3 میلیون و 300 هزار تومان خریداری کرد.

آریاک سفر

گوشی بعدی که متقاضیان گوشی سامسونگ ارزان قیمت می توانند آن را انتخاب کنند، گوشی Galaxy A10 32 GB است که در حال حاضر به قیمت 4 میلیون تا 4 میلیون و 500 هزار تومان به فروش می رسد.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار مهم بازار موبایل، عضو کانال تلگرام کاماپرس شوید. برای عضو شدن اینجا را کلیک کنید.

انتهای پیام

مرتبط با : سامسونگ
نرم افزار حسابداری
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

2 دیدگاه برای “ارزان ترین گوشی های سامسونگ در بازار چند؟

  1. قاسم گفته:

    خدا لعنتشون کنه لجلو وارداتش را گرفتن واینجوری گرانش کردن وگفتن قاچاقه نه این که بلدن تولید کنن

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز