ارزان ترین گوشی های سامسونگ در بازار شب عید

لست سکند

ارزان ترین گوشی هوشمند سامسونگ مدل گلگسی A01 است که با قیمت ۲ میلیون و ۱۶۵ هزار تومان در بازار موبایل فروخته می شود.

به گزارش کاماپرس، با اینکه قیمت بیشتر گوشی‌های پرفروش سامسونگ در چند روز گذشته حدود ۱۰۰ هزار تومان تا ۲ میلیون تومان گران‌تر شده است،‌ اما هنوز هم می توان با یک بودجه ۲ میلیون تومانی ارزان ترین گوشی موبایل هوشمند این برند را با کیفیت متوسط خریداری کرد.

البته گران ترین گوشی این برند هم مدل گلکسی Z FOLD 2 است که با قیمت ۴۸ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان به فروش می رسد. یعنی فاصله قیمت بین ارزان ترین و گران ترین گوشی های سامسونگ حدود ۴۶ میلیون تومان است.

اخبار مهم مرتبط را بخوانید

ارزان ترین گوشی های پرفروش سامسونگ در بازار چند؟

راز آسمان پایتخت

گوشی موبایل گلکسی A10S هم با قیمت ۳ میلیون و ۳۸۹ هزار تومانی یکی دیگر از گوشی های پرفروش سامسونگ با قیمت مناسب است. قیمت گوشی موبایل گلکسی A12 حدود ۴ میلیون و ۸۹ هزار تومان است.

گوشی موبایل گلکسی A21s هم با قیمت ۴ میلیون و ۶۹۹ هزار تومان فروخته می شود.گوشی موبایل گلکسی A31 هم حدود ۵ میلیون و ۶۹۹ هزار تومان قیمت دارد. گوشی موبایل گلکسی A51 هم با قیمت ۷ میلیون و ۶۲۰ هزار تومان معامله می شود.

قیمت گوشی موبایل گلکسی A71 هم حدود ۹ میلیون و ۱۹۹ هزار تومان است. گوشی موبایل گلکسی S20 FE هم با قیمت ۱۲ میلیون و ۵۹۹ هزار تومان در بازار موبایل فروخته می شود. گوشی موبایل گلکسی Note 20 5G با دوسیم کارت و ظرفیت ۲۵۶ گیگا بایت هم حدود ۲۱ میلیون و ۴۹۹ هزار تومان قیمت دارد.

گوشی موبایل گلکسی Note 20 ultra هم با قیمت ۲۷ میلیون و ۱۹۹ هزار تومان به فروش می رسد. قیمت گوشی موبایل گلکسی Z FOLD 2 با دوسیم کارت و ظرفیت ۲۵۶ گیگا بایت هم حدود ۴۸ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان است.

برای دسترسی سریعتر به اخبار مهم بازار موبایل و تبلت، عضو کانال تلگرام کاماپرس شوید. برای عضو شدن اینجا را کلیک کنید.

مرتبط با : سامسونگ
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز