ارزان ترین گوشی های اپل و سامسونگ در بازار چند؟

بررسی قیمت گوشی های موبایل دو برند اپل و سامسونگ در بازار نشان می دهد که ارزان ترین مدل گوشی سامسونگ بین 1.7 تا 1.9 میلیون تومان و ارزانترین گوشی اپل 13.8 تا 14.5 میلیون تومان قیمت دارد.

به گزارش کاماپرس، رشد مداوم نرخ ارز، کاهش حجم ارز اختصاص یافته برای ورود گوشی موبایل در سالجاری و همچنین انحصار فروش موبایل در دست عده ای محدود، موجب شده که قیمت تلفن همراه در 4 ماه گذشته افزایش قابل توجهی داشته باشد و بازار موبایل نابسامان شود.
نرخ ارز در ابتدای سالجاری حدود 15 هزار تومان بود و در تیر ماه به 26 هزار تومان هم رسید، از سوی دیگر مسئولان بانک مرکزی اعلام کردند که امسال تنها یک میلیارد و ۲۰۰ دلار به منظور واردات گوشی اختصاص می یابد درحالی که سال گذشته این رقم، دو میلیارد و ۵۰۰ میلیون دلار بوده است.
موضوع دیگر بحث انحصار در بازار موبایل است به گفته رئیس کمیسیون قیمت گذاری و تنظیم بازار تلفن همراه، وضعیت بازار تلفن همراه را ۵۰ فروشنده عمده بهم ریخته اند و قیمت تعیین می کنند.

ارزان ترین گوشی های اپل

ارزانترین گوشی اپل، iPhone 8 64 GB است که قیمت آن 13.8 تا 14.5 میلیون تومان است؛ مدل بعدی گوشی اپل که در بین بقیه گوشی های این برند ارزانتر است iPhone 8 Plus 64 GB است که 14.5 تا 15 میلیون تومان قیمت دارد، گوشی بعدی iPhone SE (2020) 128 GB است که قیمت آن 15.6 تا 17 میلیون تومان است، iPhone X 256 GB هم بین 17.5 میلیون تا 19 میلیون تومان قیمت دارد.

آریاک سفر

ارزان ترین گوشی های سامسونگ

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، درحالی که قیمت ارزانترین گوشی اپل بالای 13 میلیون تومان است، ارزانترین گوشی تلفن همراه سامسونگ، مربوط به مدلGalaxy A2 Core 16 GB با قیمتی بین 1.8 تا 2 میلیون تومان است، گوشی ارزان بعدی مدل Samsung Galaxy A01 16 GB است که 2.1 تا 2.4 قیمتگذاری شده است.
مدل بعدی تلفن سامسونگ که خرید آن نسبت به مدل های دیگر، به صرفه است، Galaxy A10 32 GB است که قیمت آن بین 2.6 تا 2.9 میلیون تومان است، گوشی بعدی Galaxy A10s 32 GB است که برای خرید آن باید بین 2.8 تا 3 میلیون تومان به صاحب فروشگاه بپردازید.

انتهای پیام

مرتبط با : اپلسامسونگ
نرم افزار حسابداری
آریاک سفر
همراه مکانیک-کاماپرس
ایمالز
آیرومارت-کاماپرس
کاراپلاس-کاماپرس
آسیاتک
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

7 دیدگاه برای “ارزان ترین گوشی های اپل و سامسونگ در بازار چند؟

  1. yastanha🌹 گفته:

    خوشبحال تون که خرید گوشی واستون مقدوره… من که موندم چه جوری اقساطی بگیرم که بتونم ماهانه بدون دردسر قسطاش رو پرداخت کنم از شر این گوشی دربداغون راحت شم….😔😔

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز