ارزان ترین گوشی موبایل های 5G موجود در بازار شب عید

لست سکند

گسترش فناوری فایو جی موجب شده است که کابران ایرانی هم به استقبال خرید گوشی موبایل های 5G بروند و طبق معمول ارزان ترین گوشی موبایل های این مدل پرطرفدار و پرفروش شده اند.

به گزارش کاماپرس، فناوری فایو جی روز به روز نزدیک تر می شود و حالا خرید گوشی های قدیمی تر می تواند بزرگترین اشتباه باشد چرا که در مدت کوتاهی دوباره مجبور می شوید برای خرید گوشی خارجی هزینه کنید. در ادامه ارزان ترین گوشی موبایل های 5G را مرور می کنیم.

Redmi Note 9T 5G  . 1

Redmi Note 9T 5G عنوان ارزان ترین گوشی فایل موجود در بازار فعلاً در اختیار شیائومی و این گوشی است. حافظه داخلی این گوشی ۱۲۸ گیگابایت و حافظه موقت آن تنها ۴ گیگابایت است که باعث عقب ماندن آن از دیگر رقبا شده. شیائومی برای این گوشی باتری لیتیوم پلیمری با ظرفیت ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعت در نظر گرفته که در کنار شارژر سریع ۱۸ واتی خیالتان را بابت شارژ گوشی راحت می کند.

این گوشی دوربین سه گانه دارد. لنز اصلی از نوع عریض با رزولوشن ۴۸ مگاپیکسلی طراحی شده و و در کنار آن یک حسگر ماکرو و یک حسگر عمق 2مگاپیکسلی به چشم می خورد. این دوربین ها می توانند با کیفیت ۱۰۸۰ در ۱۹۲۰ پیکسل و سرعت ۳۰ فریم بر ثانیه فیلم برداری کنند. دوربین سلفی این گوشی هم ۱۳ مگاپیکسلی و از اون عریض است. قیمت این گوشی ۶ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان است.

راز آسمان پایتخت

2. موتورولا مدل Moto G 5G Plus

بنا به اعلام روزنامه هفت صبح ، گوشی موتو جی ۵ پلاس از سری محصولات برند موتورولا است که از فناوری فایو جی پشتیبانی می کند. نمایشگر این گوشی رزولوشن ۲۵2۰ در 1080 دارد و در صفحه ۶.۷ اینچی حدود 409 پیکسل را در هر اینچ جا داده است.  قاب پشتی و فریم دور گوشی پلاستیکی است. حسگر اثر انگشت روی فریم کنار گوشی قرار گرفته و با لمس کردن آن می توان قفل گوشی را باز کرد.

چهار دوربین در قاب پشتی این گوشی جا خوش کرده‌اند. سنسور اصلی از نوع عریض با رزولوشن ۴۸ مگاپیکسل در کنار یک دوربین فوق عریض ۸ مگاپیکسلی با سنسور ماکرو ۵ مگاپیکسلی و سنسور عمق ۲ مگاپیکسلی قرار گرفته است. دوربین سلفی این محصول هم به دو حسگر ۱۶ و ۸ مگاپیکسلی مجهز شده است. حافظه داخلی این گوشی ۱۲۸ گیگابایت و حافظه موقت آن ۸ گیگابایت است. قیمت این گوشی ۸ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان است.

3. سامسونگ Galaxy A42 5G

Galaxy A42 5G با رم ۶ گیگابایتی و حافظه داخلی ۱۲۸ گیگابایت و روانه بازار شده است. سامسونگ تلاش کرده است حاشیه را در این تولید جدید خود تا حد امکان کم کند. صفحه نمایش استفاده شده در این محصول ۶.۶ اینچی است.

دوربین اصلی سامسونگ Galaxy A42 5G سنسور ۴۸ مگاپیکسلی دارد و از نوع عریض است. یک سنسور ۸ مگاپیکسلی و دو سنسور ۵ مگاپیکسلی هم در کنار این دوربین، مجموعه دوربین های قاب پشتی را تشکیل داده اند. دوربین سلفی ۲۰ مگاپیکسلی هم در قاب جلوی این گوشی به کار گرفته شده است. قیمت این گوشی ۸ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان است.

برای دسترسی سریعتر به اخبار و گزارش های مهم روز، عضو کانال تلگرام کاماپرس شوید. برای عضو شدن اینجا را کلیک کنید.

انتهای پیام

مرتبط با : سامسونگشیائومیموتورولا
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

1 دیدگاه برای “ارزان ترین گوشی موبایل های 5G موجود در بازار شب عید

  1. علي گفته:

    بابا دمتون گرم با اين گرونى كى ميتونه گوشى شيشونيم ميليونى بخره مصبتون شكر هراز اين باغ دمى ميرسد آخه لاكردارا قيمتارو بيارين پايين تو عربستان يارانه هشت ميليون تومن به مردماشون ميدن شما كجايه اين نقطه هستين؟؟؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز