ارزان ترین گوشی سامسونگ گلکسی S21 به زودی رونمایی می شود

بر اساس اخبار منتشر شده در رسانه های کره ای شرکت سامسونگ قصد دارد گوشی وموبایل گلکسی S21 را زودتر موعد پیش بینی شده به بازار عرضه کند و این در حالیست که این گوشی حتی بسیار ارزان‌تر از مدل قبلی یعنی گوشی سامسونگ گلکسی S20 است.

به گزارش کاماپرس، هنوز مدت زیادی از قدرت نمایی شرکت اپل در بازار گوشی تلفن همراه با رونمایی از سری جدید آیفون – آیفون 12 – نگذشته که رقیب کره ای نیز خود را مهیای رونمایی از گوشی جدیدی کرده است.

گوشی موبایل جدید سامسونگ گلکسی S21 است که علاوه بر قابلیت های فناوری، با مزیت قیمت نیز به رقابت در بازار پرتلاطم و به شدت رقابتی تلفن همراه خواهد پرداخت.

نشریه کره‌ای MTN به نقل از منابع زنجیره تامین سامسونگ این ادعا را مطرح کرده است که طی شش هفته آینده قدم‌های نهایی برای تولید پرچمدار بعدی تلفن‌های سری گلکسی برداشته می شود.

عرضه زود هنگام سامسونگ گلکسیS21 ؛ از شایعه تا واقعیت

آریاک سفر

بنا به اعلام اقتصاد نیوز به نقل از فوربس، عرضه زود هنگام گلکسی اس 21 هم می‌تواند شایعه‌ای عجیب باشد و هم می‌تواند اتفاقی کاملا عملی باشد. حتی می‌توان شرط بندی کرد که سامسونگ تغییرات اساسی در قیمت‌گذاری خود انجام ‌می‌دهد تا در تاریخ انتشار جدید خود آن را به بازار عرضه کند.

آن گونه که به نظر می‌رسد قیمت سامسونگ گلکسی S21 حتی بسیار ارزان‌تر از مدل قبلی خود است.

گلکسی اس 21 شرکت سامسونگ ترکیبی عالی از یک گوشی جدید از نسل Galaxy S باشد که  همزمان بهترین قابلیت‌های یک تلفن نوت را نیز در اختیار شما می‌گذارد. این پرچمدار جدید سامسونگ با قیمتی مقرون به صرفه تر، خیلی سریعتر از حد انتظار شما با استفاده از سیاست‌های موثر تبلیغاتی سامسونگ که امکان مبادله تلفن قدیمی شما با تلفن همراه جدید را ممکن می‌کند و جایزه‌های ایکس باکسی آن می‌تواند رقبا را در بازار سال آینده دچار مشکل کند، آن هم درست در زمانی که جنگ و رقابت میان شرکت‌ها برسر باقیمانده  درآمد بسیار تشدید شده است.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار مهم بازار موبایل، عضو کانال تلگرام کاماپرس شوید. برای عضو شدن اینجا را کلیک کنید.

مرتبط با : سامسونگ
نرم افزار حسابداری
آریاک سفر
آسیاتک
کاراپلاس-کاماپرس
همراه مکانیک-کاماپرس
ایمالز
آیرومارت-کاماپرس
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز