ارزان ترین و گران ترین موبایل سامسونگ در بازار

لست سکند

اوایل آبان ماه و همزمان با  تاثیر جو هیجانی ناشی از انتخابات ریاست جمهوری آمریکا  بر بازار و کاهش نرخ دلار، بازار موبایل و کالای دیجیتال هم با کاهش قیمت رو به رو شد.

به گزارش کاماپرس، دلالان و واردکنندگان در تلاش هستند تا قیمت موبایل را همچنان بالا نگه دارند و با کمک برخی فروشگاه های اینترنتی تا حدودی موفق به این کار شده اند، اما از اوایل آبان ماه نوسانات شدید قیمتی سرانجام دلالان و واردکنندگان را مجبور به اعلام قیمت های واقعی کرد.

اما  دوباره با آغاز آذر ماه مقاومت دلالان و واردکنندگان در برابر کاهش قیمت ها در این بازار به حدی رسیده است که این دو گروه طی چند روز اخیر از اعلام واقعی قیمت ها در بازار خودداری می کنند و قیمت ها را ۱ تا چند میلیون تومان بالاتر از قیمت های واقعی اعلام می کنند.

قیمت واقعی موبایل

خبر آنلاین نوشت: این اختلافات قیمتی را در انواع گوشی ها می توان دید به طوری که سامسونگ آ۵۱ در سایت ها در محدوده قیمتی ۹ میلیون تومان معامله می شود در حالی که قیمت واقعی این تلفن همراه ۸ میلیون و ۸۴ هزار تومان است و یا سامسونگ آ۷۱ در سایت ها به قیمت ۱۱ میلیون و ۹۴۰ هزار تومان معامله می شود در حالی که قیمت واقعی این تلفن همراه ۱۱ میلیون و ۱۰۰ هزار تومان است .

راز آسمان پایتخت

در بین گوشی های آیفون نیز آیفون پرومکس در حالی در سایت ها با قیمت ۴۱ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان معامله می شود که قیمت واقعی این موبایل در بازار ۳۹ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان است.

گوشی موبایل آیفون اس ای ۲۰۲۰ با ظرفیت ۶۴ گیگابایت در حالی در سایت ها به قیمت ۱۵ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان خرید و فروش می شود که قیمت واقعی این تلفن همراه ۱۴ میلیون و ۷۹۰ هزار تومان است؛ این اختلافات قیمتی در انواع تلفن های همراه موجود در بازار دیده می شود.

قیمت روز انواع گوشی های همراه موجود در بازار در جدول زیر امده است:

برای دسترسی سریعتر به اخبار مهم روز، عضو کانال تلگرام کاماپرس شوید. برای عضو شدن اینجا را کلیک کنید.

مرتبط با : سامسونگ
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

2 دیدگاه برای “ارزان ترین و گران ترین موبایل سامسونگ در بازار

  1. مصطفی گفته:

    سلام
    کجای خبر با تیتر شما((ارزان ترین و گران ترین موبایل سامسونگ در بازار)) تطبیق داره!!؟؟؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز