ارزان ترین موبایل های شیائومی و هوآوی با بودجه زیر 6 میلیون

لست سکند

یکی از ارزان ترین گوشی های شیائومی که با بودجه زیر ۶ میلیون تومان می توان خرید، مدل Redmi 9 با حافظه ۳۲ گیگابایت است که با قیمت ۳ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان به فروش می رسد.

به گزارش کاماپرس، بیشتر گوشی های برند هوآوی در روزهای گذشته با کاهش قیمت روبرو بوده اند. اما دیگر برند چینی پرطرفدار در چند روز گذشته بازار پرنوسانی را پشت سر گذشته است.

بعضی از گوشی‌های شیائومی در هفته گذشته ارزان شدند اما بعضی از مدلهای پرفروش این برند هم ب افزایش قیمت ۲۰۰ تا ۸۰۰ هزار تومانی را در اولین روز هفته تجربه کردند. با این اوصاف هنوز هم می توان با بودجه زیر ۶ میلیون تومان یک گوشی موبایل با کیفیت خوب از دوبرند هوآوی و شیائومی خریداری کرد.

اخبار مهم مرتبط را بخوانید

 

راز آسمان پایتخت

ارزان ترین گوشی های شیائومی و هوآوی در بازار چند؟

یکی از ارزان ترین گوشی های هوآوی مدل y5 lite 2018 است که با قیمت ۲ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان به فروش می رسد. قیمت گوشی موبایل هوآوی y6s jat هم حدود ۳ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان است.

گوشی موبایل هوآوی مدل y8p هم حدود ۴ میلیون تومان قیمت دارد. گوشی موبایل هوآوی مدل Y7A با قیمت ۴ میلیون و ۴۰۰هزار تومان فروخته می شود.
قیمت گوشی موبایل شیائومی مدل POCO X3 هم حدود ۵ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان است.

گوشی موبایل هوآوی مدل Y9 prime هم با قیمت ۵ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان به فروش می رسد. گوشی موبایل هوآوی مدل nova 7i هم با قیمت ۵ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان در بازار موبایل معامله می شود.

گوشی موبایل شیائومی مدل Redmi note 9 pro هم با قیمت ۵ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان فروخته می شود. گوشی موبایل شیائومی مدل redmi not9 s هم حدود ۶ میلیون تومان قیمت دارد.

برای دسترسی سریعتر به اخبار مهم  بازار موبایل و تبلت، عضو کانال تلگرام کاماپرس شوید. برای عضو شدن اینجا را کلیک کنید.

مرتبط با : شیائومیهوآوی
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز