ارزان ترین مایکروفر جی پلاس موجود در بازار + قیمت

لست سکند

مشغله‌های زندگی روزمره و کمبود وقت باعث شده که مایکروفرها به یکی از محبوب‌ترین و پرکاربردترین وسیله‌های آشپزخانه تبدیل شوند. در حال حاضر به دلیل افزایش قیمت مایکروفر بسیاری از افراد به دنبال ارزان‌ترین گزینه‌های موجود در بازار می‌گردند. تنوع برندها و مدل‌های موجود در بازار باعث شده بسیاری از کاربران در انتخاب مایکروفر دچار مشکل شوند. در چنین شرایطی فروشگاه‌های اینترنتی با فراهم کردن امکان بررسی ویژگی‌ها و مقایسه قیمت‌ها به افراد در داشتن خرید اقتصادی کمک می‌کند.

کاماپرس در ادامه با جست‌وجوی فروشگاه‌های اینترنتی به معرفی پنج مدل از ارزان‌ترین مایکروفرهای ال جی موجود در بازار می‌پردازد:

مایکروفر جی پلاس مدل GMW-M365B

این مایکروفر یکی از جدیدترین محصولات جی پلاس است و دارای 36 لیتر ظرفیت برای پخت است. این مایکروفر دارای سه روش پخت مایکرو، گریل و ترکیبی است. یکی از قابلیت‌های این محصول تایمر است که به کاربران اجازه تنظیم زمان آماده به کار و پخت غذا در زمان دلخواه را می‌دهد. قابلیت یخ‌زدایی یکی دیگر از مزیت‌های این محصول است که می‌تواند بر اساس وزن و زمان غذا را یخ‌زدایی کند. هفت منو خودکار تعبیه‌شده در این محصول استفاده راحتی را برای کاربران فراهم کرده است. این محصول به قیمت هشت میلیون و 400 هزار تومان به فروش می‌رسد.

مایکروفر جی پلاس مدل GMW-M425S

این مایکروفر دارای 42 لیتر ظرفیت و قابلیت پخت غذا به سه روش گریل، ترکیبی و مایکرویو است. یکی از مزیت‌های این محصول منو خودکار است که کاربران به کمک آن می‌توانند پخت چند مرحله‌ای با تنظیمات دلخواه داشته باشند. یخ‌زدایی از سایر قابلیت‌های این مایکروفر است که در مدت زمان کوتاهی می‌تواند یخ مواد غذایی را با توجه به وزن و زمان ذوب کند. قابلیت پخت سریع برای شرایطی که فرصت کمی برای غذا پختن وجود دارد، طراحی شده است. این محصول به قیمت 9 میلیون و 25 هزار تومان به فروش می‌‎رسد.

بیشتر بخوانید:

راز آسمان پایتخت

مایکروویو جی پلاس مدل GMW-M346S

این مایکروفر جی پلاس دارای 34 لیتر ظرفیت است و با چهار روش پهت ترکیبی، گریل، کانوکشن و مایکروویو تولید می‎شود. 10 برنامه مختلف خودکار پخت در این دستگاه وجود دارد که کاربران می‌توانند با استفاده از نیاز خود از آن‌ها استفاده کنند. نمایشگر ال ای دی تعبیه‌شده روی بدنه امکان تنظیمات پخت را برای کاربران فراهم می‌کند. فن کانوکشن گرما را به صورت یکسان پخش می‌کند و باعث مغزپخت شدن غذا می‎‌شود. از سایر ویژگی‌های این محصول به قابلیت یخ‌زدایی و ذخیره‌سازی تنظیمات دلخواه پخت نیز می‌توان اشاره کرد. این مایکروفر به قیمت 11 میلیون و 900 هزار تومان به فروش می‌رسد.

مایکروفر جی پلاس مدل GMW-M347W

این مایکروفر 34 لیتر ظرفیت برای پخت دارد و با چهار روش مایکرو، گریل، کانوکشن و ترکیبی می‎‌توان غذا تهیه کرد. تایمر در نظر گرفته شده در این محصول امکان تنظیم غذا و پخت در زمان مد نظر را فراهم می‎کند. یکی از مزیت‎های این محصول داشتن قابلیت پخت چند مرحله‎ای غذا با تنظیمات دلخواه است. فن کانوکشن این دستگاه گرما را به خوبی در غذا پخش می‎کند و باعث یکنواخت شدن پخت می‌شود. از سایر قابلیت‌های این دستگاه قابلیت پخت آرام، گرم نگه داشتن غذا، خشک کردن مواد غذایی و تخمیر ماست است. این مایکروفر عملکرد بی‌صدایی دارد و به قیمت 16 میلیون و 168 هزار تومان به فروش می‌‏رسد.

مایکروویو جی پلاس مدل GMW-M347B

این مایکروفر دارای 10 برنامه مختلف برای پخت است که می‌توان به کمک تایمر زمان پخت غذاهای مختلف را تنظیم کرد. این مایکروفر دارای 34 لیتر ظرفیت پخت است و به کمک ال ای دی تعبیه‌شده روی بدنه می‌توان برنامه پخت مورد نظر را انتخاب کرد. قابلیت یخ‌زدایی مواد غذایی باعث افزایش سرعت آشپزی می‌شود. این دستگاه دارای قابلیت پخت چند مرحله‌‎ای با تنظیمات دلخواه است و با چهار روش گریل، مایکرو، کانوکشن و ترکیبی غذاها را آماده می‌کند. این محصول به قیمت 16 میلیون و 450 هزار تومان به فروش می‌‏رسد.

انتهای پیام

مرتبط با : ال جیجی پلاس
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز